همایش اقتصاد دریامحور 23 و 24 بهمن ماه برگزار می شود

زمان مطالعه: 1 دقیقه

همایش اقتصاد دریامحور  23 و 24 بهمن ماه برگزار می شود




تین نیوز


همایش اقتصاد دریامحور ایران بیست و سوم و بیست و چهارم بهمن ماه  به همت انجمن کشتیرانی و با همکاری سازمان‌های بنادر و دریانوردی، سازمان توسعه تجارت و اتاق بازرگانی ایران در مرکز همایش‌های بین‌المللی صدا و سیما برگزار خواهد شد.

برخی از عناوین این همایش عبارتند از؛ کریدور شمال جنوب و نقش آن در تسهیل تجارت بین الملل و افزایش کارایی حمل و نقل ترکیبی و بین وجهی منطقه ای و فرامنطقه ای، سرمایه گذاری های مشترک و همکاری های منطقهای در قالب عملکرد کریدور شمال جنوب با بهره گیری از ظرفیت های سازمان اکو و سازمان شانگهای و گروه بریکس، حمل و نقل ریلی زمینه ساز تنوع و توسعه مبادلات تجاری و در کریدور شمال جنوب ، حمل و نقل جاده ای نقطه قوت کریدور شمال جنوب و … .

مسعود پل مه دبیرکل انجمن کشتیرانی و خدمات وابسته ایران، داریوش امانی رئیس سازمان راهداری و حمل و نقل جاده ای، سید میعاد صالحی مدیرعامل راه آهن جمهوری اسلامی ایران، علی اکبر صفایی مدیرعامل سازمان بنادر و دریانوردی، مهدی ضیغمی رئیس سازمان توسعه تجارت، سیدکمال هادیان فر معاون حمل و نقل وزارت راه و شهرسازی و … از جمله سخنرانان این همایش به شمار می روند.

انتهای پیام

بازنشر مرین‌پرس به نقل از تین‌نیوز

آخرین اخبار دریایی:

آخرین ویدئوهای دریایی:

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

پست بعدی

مواج شدن خلیج‌فارس در نوار ساحلی استان بوشهر

ش بهمن 21 , 1402
زمان مطالعه: 1 دقیقه مدیرکل هواشناسی استان بوشهر از مواج شدن خلیج‌فارس در نوار ساحلی استان خبر داد و گفت: مناطق ساحلی و فراساحل مرکزی و جنوبی استان بوشهر، مواج است. فرج‌الله شکوهی‌پور در گفتگویی با خبرنگار مانا در بوشهر با اشاره به تداوم وزش باد‌های شمالی روی خلیج‌فارس اظهار داشت: […]
مواج شدن خلیج‌فارس در نوار ساحلی استان بوشهر

همچنین بخوانید: