زمان هم‌افزایی در حوزه کریدور شمال-جنوب فرارسیده است

زمان مطالعه: 1 دقیقه

دبیرکل انجمن کشتیرانی و خدمات وابسته گفت: هدف از برگزاری دوره چهارم همایش اقتصاد دریامحور ایران یافتن راهکار‌های توسعه، هم‌افزایی و اجرایی شدن منافع کریدور شمال-جنوب است.

زمان هم‌افزایی در حوزه کریدور شمال-جنوب فرارسیده است

به گزارش خبرنگار مانا؛ مسعود پل‌مه که در آیین گشایش همایش اقتصاد دریا-محور، کریدور شمال-جنوب سخن می گفت، با بیان اینکه اعتقاد داریم بیش از ۲۲ سال است موفق نشده‌ایم ظرفیت لازم را در بهره‌برداری از کریدور را ایجاد کنیم، تصریح کرد: طبق مطالعات صورت گرفته از سوی بخش‌خصوصی که نتایج آن را در این همایش شاهد خواهیم بود،‌ نقاط قوت و ضعف و راهکارهای هم‌افزایی بازگو و بررسی خواهد شد.

وی با اشاره به توجه ویژه دولت سیزدهم و رئیس‌جمهور به اصلاح ساختارها در راستای تقویت ترانزیت و حوزه حمل‌و‌نقل کشور، خاطر نشان کرد: در همین راستا بخش‌خصوصی نیز نقاط قوت خود را از حالت بالقوه به بالفعل رسانده و برای سرمایه‌گذاری همه‌جانبه در همه بخش‌های مدیریتی و اجرایی حوزه کریدور شمال-جنوب ورود کرده است.

پل‌مه به حضور مهمانان خارجی در همایش اقتصاد دریامحور ایران اشاره کرد و ادامه داد: انتظار داریم در این همایش با ذی‌نفعان خارجی کریدور به شکلی از هم‌اندیشی و هم‌افزایی در راستای ایجاد یک فرآیند بُرد-بُرد دست پیدا کنیم.

شایان ذکر است، همایش اقتصاد دریامحور ایران، کریدور شمال-جنوب طی روزهای ۲۳ و ۲۴ بهمن‌ماه در مرکز همایش‌های صدا و سیمای تهران برگزار می‌شود.

بازنشر مرین‌پرس به نقل از مانا

آخرین ویدئوهای دریایی:

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

پست بعدی

کاهش شدید نرخ اجاره کشتی‌های کانتینری

د بهمن 23 , 1402
زمان مطالعه: 1 دقیقه گروه ترابران مدیرعامل سازمان بنادر و دریانوردی گفت: «در بازار اجاره کشتی در بحث کشتی‌های تانکر، نرخ‌ها هنوز نرخ‌های بالایی است اما در بحث کانتینر، نرخ‌ها کاهش شدیدی داشته است.» به گزارش خبرنگار پایگاه خبری ترابران، علی‌اکبر صفایی، معاون وزیر راه و شهرسازی و مدیرعامل سازمان […]
کاهش شدید نرخ اجاره کشتی‌های کانتینری

همچنین بخوانید: