بررسی میدانی عوامل ایستایی عدم استفاده از کریدور شمال- جنوب

زمان مطالعه: 1 دقیقه

اینکه پس از ۲۲ سال هنوز نتوانسته ایم این ظرفیت را و تسهیلات لازم را برای بهره‌مندی کشورهای ذی‌نفع در کریدور شمال-جنوب فراهم کنیم جای سوال دارد

وی افزود: اینکه پس از ۲۲ سال هنوز نتوانسته ایم این ظرفیت را و تسهیلات لازم را برای بهره‌مندی کشورهای ذی‌نفع در کریدور شمال-جنوب فراهم کنیم جای سوال دارد.

پل مه افزود: بخشی از نقص‌ها در این حوزه به مجموعه‌های دولتی و بخش خصوصی کشور برمی‌گردد که خوشبختانه اصلاح ساختارهای حاکمیتی برای تسهیل در ترانزیت انجام شده است.

وی گفت: بخش خصوصی برای آنکه بتواند ظرفیت های موجود را بالفعل کند، مولفه‌های مختلف از جمله سرمایه‌گذاری، مدیریت و اجرایی عملیاتی شده است.

پل مه خاطر نشان کرد: انتظار داریم ارتباط بهینه ای بین بخش های خصوصی و دولتی سایر کشور داشته باشیم و شاهد سرمایه‌گذاری و هم افزایی باشیم.

توجه ویژه رییس جمهوری برای اصلاح حاکمیتی برای تسریع ترانزیت است که یکی از محوری‌ترین موضوعات کریدور شمال جنوب همین موضوع ترانزیت است

وی تاکید کرد: توجه ویژه رییس جمهوری برای اصلاح حاکمیتی برای تسریع ترانزیت است که یکی از محوری‌ترین موضوعات کریدور شمال جنوب همین موضوع ترانزیت است. در این کریدور بخش خصوصی هم فعال بوده و ورود همه جانبه در حوزه مدیریت و سرمایه گذاری داشته است.

بازنشر مرین‌پرس به نقل از تحلیل بازار

آخرین اخبار دریایی:

آخرین ویدئوهای دریایی:

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

پست بعدی

آیا تا به حال فکر کرده اید که چگونه می توانیم تاثیر ماهی های وحشی را در سبد غذایی خود محاسبه کنیم؟

د بهمن 23 , 1402
زمان مطالعه: 1 دقیقه با 3 معیار مختلف که توضیح می دهیم این سؤال را می توان پاسخ داد، این معیارها عبارتند از : FIFO ratio ، FFDR و FCR  که نسبت این معیارها کارایی و پایداری غذاهای دریایی مورد علاقه شما را نشان می دهد. نسبت های کمتر به […]

همچنین بخوانید: