انجام 2 عملیات موفق امداد پزشکی در آب‌های بوشهر و دیر

زمان مطالعه: 1 دقیقه

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی سازمان بنادر و دریانوردی، احسان گلستانی رئیس اداره ایمنی و حفاظت دریایی اداره کل بنادر و دریانوردی استان بوشهر با اعلام این خبر گفت: پیرو اعلام اضطرار موتورلنج صیادی به مرکز هماهنگی جستجو و نجات دریایی بوشهر مبنی بر بیماری یک نفر از خدمه، پس از هماهنگی لازم شناور هادی 6 که در منطقه حضور داشت به موقعیت اعزام شد.

وی بیان کرد: شناور هادی پس از رسیدن به موقعیت و تحویل گرفتن فرد بیمار در ساعت و 30 دقیقه به سمت پایگاهش بازگشت و پس از پهلوگیری فرد یاد شده را به آمبولانس مستقر در اسکله تحویل داد.

گلستانی ادامه داد: در دومین عملیات نیز پس از اعلام اضطرار شناور تانکر “سودا” به مرکز جست و جو و نجات دریایی دیر مبنی بر بیماری یک نفر از خدمه، پس از هماهنگی لازم شناور ناجی 18 به منطقه اعزام شد.

وی اظهار کرد: شناور ناجی در ادامه با رسیدن به موقعیت و تحویل گرفتن فرد بیمار به پایگاهش بازگشت و پس از پهلوگیری فرد یاد شده را به آمبولانس مستقر در اسکله تحویل داد.

گلستانی افزود: از دریانوردان انتظار می‌رود با اجتناب از دریاروی در شرایط نامساعد جان خود را به مخاطره نیندازند و همچنین در صورت نیاز به تردد ضروری در شرایط نامساعد، رعایت نکات ایمنی را به طور تمام و کمال مدنظر قرار دهند.

بازنشر مرین‌پرس به نقل از سازمان بنادر و دریانوردی

آخرین اخبار دریایی:

آخرین ویدئوهای دریایی:

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

پست بعدی

دولت انگلیس برای صدور ویزای نماینده ایران در سازمان جهانی دریانوردی مانع‌تراشی نکند

س بهمن 24 , 1402
زمان مطالعه: 1 دقیقه تین نیوز معاون وزیر راه و شهرسازی اظهار داشت: با توجه به نقش و جایگاه بسیار مهمی که جمهوری اسلامی ایران در سازمان بین المللی دریانوردی دارد و در طول سالیان گذشته هم این موضوع را به اثبات رسانده، از دولت انگلیس تقاضا داریم که هر […]

همچنین بخوانید: