تقدیر معاون مهندسی سازمان بنادر از جامعه مهندسی کشور در بومی‌سازی تجهیزات بندری و دریایی/ تداوم مساعی مهندسان دریایی کشور برای به‌کارگیری توان و تخصص داخلی در توسعه بنادر و سواحل کشور

زمان مطالعه: 1 دقیقه

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی سازمان بنادر و دریانوردی، علی فتحی در پیامی به مناسبت روز مهندس تاکید کرد:جامعه مهندسان دریایی کشور با اعتقاد راسخ و تکیه بر دانش فنی و تخصصی داخلی، موفق شده‌اند بخش زیادی از نیازمندی‌های تجهیزاتی و فنی در حوزه دریایی و بندری را تامین کرده و تهدیدها را به فرصت تبدیل کنند.

معاون مهندسی و توسعه امور زیربنایی سازمان بنادر و دریانوردی در این پیام آورده است: پنجم اسفندماه سال روز تولد خواجه نصیرالدین طوسی، دانشمند بزرگ و نامی ایران و جهان، یادآور ریشه سترگ، پایدار و کهن علم هندسه و مهندسی کشور عزیزمان است.

این‌جانب به عنوان عضو کوچکی از جامعه مهندسی، ضمن تبریک روز مهندس به همه مهندسین گرامی این مرز و بوم و مصادف شدن آن با میلاد منجی عالم بشریت، حجت بن الحسن (صاحب‌الزمان) عجل الله تعالی فرجه را به فال نیک گرفته، از تلاشها و زحمات این عزیزان علی الخصوص جامعه مهندسان دریایی اعم از پیمانکاران، مشاورین، مراکز دانشگاهی و شرکت های دانش بنیان، سازندگان تجهیزات بندری و دریایی در توسعه عمرانی و تجهیزاتی بنادر کشور قدردانی می‌کنم.

مهندسان دریایی به رغم مشکلات عدیده به سبب تحریم های ظالمانه، در سال مهار تورم و رشد تولید تمامی همت و مساعی خود را به کار گرفتند تا به رشد و پیشرفت کشور عزیزمان شتاب دهند و با اعتقاد راسخ و تکیه بر دانش فنی و تخصصی داخلی، تهدیدها را به فرصت تبدیل کرده و “ما می توانیم” را در عمل ثابت کنند .

سلامت و موفقیت روز افزون شما را در این راه از خداوند منان آرزومندم.

بازنشر مرین‌پرس به نقل از سازمان بنادر و دریانوردی

آخرین اخبار دریایی:

آخرین ویدئوهای دریایی:

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

پست بعدی

تمدید مهلت ارسال طرح ها به رویداد تامین مالی جمعی کسب و کارهای دریایی

ش اسفند 5 , 1402
زمان مطالعه: 1 دقیقه مهلت ارسال طرح ها به رویداد تامین مالی جمعی کسب و کارهای دریایی تا ۳۱ فروردین ماه تمدید شد. به گزارش مارین نیوز، مهلت ارسال طرح ها به رویداد ملی تامین مالی کسب و کارهای دریایی که توسط شورای ‌عالی صنایع دریایی برگزار می شود تا […]

همچنین بخوانید: