اسکله های بنادر گلستان در آستانه نوروز ایمن سازی شد

زمان مطالعه: 1 دقیقه

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی سازمان بنادر و دریانوردی، محمد میرنژاد مسئول امور دریایی استان گلستان با اعلام این خبرگفت: در ایام تعطیلات نوروز، بازدیدهای منظم همکاران واحد دریایی بنادر گلستان از ایمنی مسیر تردد شناورها و اسکله ها در شهرستانهای بندرگز و بندرترکمن در دستور کار قرار دارد و تمامی عوامل اجرایی در ایام نوروز با سرکشی منظم از اسکله ها و قایق ها درصورت مشاهده هر گونه موارد ناایمن و مخاطره دار توسط قایق ها و شناورهای حامل مسافران دریایی جلوگیری بعمل آورده و اجازه تردد نخواهند داد.

مسئول امور دریایی بنادر گلستان با اعلام اینکه به طور میانگین سالانه بیش از ۲۰۰ هزار مسافر دریایی برای تفریحات آبی از این اسکله ها تردد می کنند، ابراز امیدواری کرد در ایام تعطیلات نوروزی، مهمانان و مسافران دریایی ضمن رعایت نکات ایمنی، سفر خوبی را در این استان تجربه کنند.

به گفته میرنژاد، عملیات لایروبی کانال آشور و تبادل آب بین دریا و خلیج گرگان و بالا آمدن سطح آب موجب تسهیل تردد شناورها شده است.

 

بازنشر مرین‌پرس به نقل از سازمان بنادر و دریانوردی

آخرین اخبار دریایی:

آخرین ویدئوهای دریایی:

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

پست بعدی

فتح دریا، برابر با قدرت برتری در جهان / ضرورت بسیج همه ظرفیت‌ ها برای توسعه دریا محور

ی اسفند 20 , 1402
زمان مطالعه: 1 دقیقه رییس کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس، با تاکید بر ضرورت بسیج همه ظرفیت‌ها برای توسعه دریا محور و سواحل مکران، گفت: هر کشوری که دریا را فتح کند، قطعاً قدرت برتری در جهان خواهد بود. به گزارش مارین نیوز، وحید جلال زاده، رییس کمیسیون […]

همچنین بخوانید: