​مانور مقابله با آلودگی نفتی در بندر چابهار برگزار شد

زمان مطالعه: 1 دقیقه

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی سازمان بنادر و دریانوردی، سیداحمد هاشمی در این خصوص افزود: در این مانور فرایند محصور سازی آلودگی های نفتی و جلوگیری از انتشار آلودگی به مناطق حساس دریایی (زیستگاه مرجان ها)، افزایش سرعت واکنش به سوانح آلودگی نفتی به خوبی انجام شد.

هاشمی اظهار کرد: بر اساس سناریوی تعیین شده و به محض دریافت گزارش وقوع آلودگی نفتی از سوی مرکز کنترل ترافیک دریایی، عملیات مقابله با آلودگی نفتی در محدوده اسکله شماره دو بندر شهید بهشتی انجام شد.

معاون دریایی بنادر و دریانوردی سیستان و بلوچستان با اشاره به ظرفیت تجهیزاتی این اداره کل خاطرنشان کرد: عملیات بوم اندازی و جمع آوری مواد زائد نفتی از روی سطح آب با استفاده از بوم رودخانه ای به متراژ 200 متر، اسکیمر چاهکی و دو فروند یدک کش خدماتی و یک فروند قایق مقابله با آلودگی انجام شد.

بازنشر مرین‌پرس به نقل از سازمان بنادر و دریانوردی

آخرین اخبار دریایی:

آخرین ویدئوهای دریایی:

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

پست بعدی

سهم آبزیان پرورشی در عرضه غذاهای دریایی استرالیا، همچنان در حال رشد است

چ اسفند 23 , 1402
زمان مطالعه: 1 دقیقه بر اساس داده‌های جدید اداره کشاورزی ، علوم و منابع استرالیا (ABARES) پیش بینی می‌شود ارزش ناخالص تولید صید و آبزی پروری استرالیا در سال 2023-24 با 0.5 درصد رشد به 3.56 میلیارد دلار برسد. دکترJared Greenville ، مدیر اجرایی ABARES گفت که رشد در سال‌های […]

همچنین بخوانید: