اجرای عملیات اطفای حریق توسط تیم‌های امدادی ایران، چین و روسیه

زمان مطالعه: 1 دقیقه

به گزارش خبرگزاری مهر، امیر دریادار دوم «مصطفی تاج‌الدینی»، گفت: در ادامه برگزاری مراحل اصلی رزمایش مرکب کمربند امنیت دریایی ۲۰۲۴ با حضور نیروهای دریایی ایران، چین و روسیه یگان‌های شناور و پروازی سه کشور بر اساس سناریوی از پیش تعیین شده عملیات اطفای حریق و رفع صدمات ایجاد شده در شناور تجاری را انجام دادند.

سخنگوی رزمایش مرکب کمربند امنیت دریایی ۲۰۲۴ افزود: در این مرحله از رزمایش پس از ارسال پیام اضطراری کشتی دچار حریق شده، ابتدا منطقه عملیات توسط بالگردهای نیروی دریایی ارتش مورد شناسایی و جست‌وجو قرار گرفت و سپس ناوشکن جمهوری اسلامی ایران “سهند” شناورهای مستقر در منطقه را برای اجرای عملیات اطفا حریق اعزام کرد.

تاج‌الدینی اضافه کرد: نیروهای عملیات ویژه ارتش و سپاه با مشارکت نیروهای عملیات ویژه چین و روسیه پس از عملیات اطفا حریق کشتی با فرود آمدن از هوا و سطح بر روی عرشه شناور عملیات امداد رسانی به آسیب دیدگان و انتقال آنها به مراکز درمانی را انجام دادند و همچنین مداوای زخمیان و مصدومان حادثه و در نهایت اجرای عملیات یدک شناور تجاری به لنگرگاه امن با موفقیت انجام شد.

منبع

آخرین ویدئوهای دریایی:

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

پست بعدی

کشف جسد صیاد مفقودی دیری در خلیج فارس

پ اسفند 24 , 1402
زمان مطالعه: 1 دقیقه فرماندار شهرستان دیر گفت: جسد صیاد دیری که ۴ روز در جریان امواج خروشان خلیج فارس مفقود شده بود، عصر چهار شنبه در قایق خود در دریا پیدا شد.   به گزارش مانا، یونس باربرز با بیان اینکه یک صیاد به نام حبیب مومنی اهل بندر […]
کشف جسد صیاد مفقودی دیری در خلیج فارس

همچنین بخوانید: