امداد و نجات شناور لندینگ‌کرافت حامل ۴۰ دستگاه خودرو و ۱۳۹ سرنشین در بندر چارک / اطفای حریق یک دستگاه پژو ۲۰۶ در بندر مسافری پل

زمان مطالعه: 1 دقیقه

به گزارش پایگاه اطلاع‌رسانی سازمان بنادر و دریانوردی، ‘اسماعیل مکی‌زاده’ روز شنبه چهارم فروردین‌ماه بااعلام این خبر اظهار داشت:  با حضور به موقع و عکس‌العمل سریع تیم عملیات بنادر غرب استان، یک فروند شناور لندینگ‌کرافت که با ۴۰ دستگاه خودرو و ۱۳۹ سرنشین سکان آن از دست رفته و دچار شرایط اضطرار شده بود از بروز یک حادثه پیشگیری شد.

 

 وی ادامه داد: این حادثه در شب گذشته سوم فروردین در فاصله یک مایلی بندر چارک اتقاق افتاد که با اعزام به موقع شناور ناجی و تیم عملیات مستقر در بندر چارک از بروز سانحه دریایی جلوگیری شد.

 

 دبیر طرح تسهیل سفرهای دریایی نوروز ۱۴۰۳ ادامه داد: پس از یدک و انتقال شناور یادشده بوسیله لندینگ‌کرافت نوا ۲ به اسکله بندر چارک مسافران با شناور جایگزین بندر چارک را به قشم ترک کردند.

 

به گفته مکی زاده ، همچنین با اقدام به موقع تیم‌های امدادی بندر شهید رجایی از وقوع یک حادثه دیگر در بندر مسافری پل جلوگیری شد.

 

 معاون دریایی اداره کل بنادر هرمزگان توضیح داد: یک دستگاه خودروی پژو ۲۰۶  در بندر مسافری پل که بدلیل اتصال برقی دچار آتش سوزی شده بود، توسط اکیپ آتش نشانان اعزامی از بندر شهیدرجایی اطفا شد‌.

بازنشر مرین‌پرس به نقل از سازمان بنادر و دریانوردی

آخرین اخبار دریایی:

آخرین ویدئوهای دریایی:

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

پست بعدی

بازدید ۹هزار ۶۱۰مسافر نوروزی از اسکله‌های تفریحی گلستان

ی فروردین 5 , 1403
زمان مطالعه: 1 دقیقه سرپرست بنادر و دریانوردی استان گلستان در خصوص اهم اقدامات بنادر گلستان در ایام نوروز ۱۴۰۳ گفت: ۲۲۰ ثوب جلیقه نجات و چهار ثوب حلقه نجات در راستای اشاعه فرهنگ ایمنی دریانوردی برای اسکله‌های بندرترکمن و بندرگز توزیع شد. وی بیان کرد: نصب بنر […]
بازدید ۹هزار ۶۱۰مسافر نوروزی از اسکله‌های تفریحی گلستان

همچنین بخوانید: