بازدید ۹هزار ۶۱۰مسافر نوروزی از اسکله‌های تفریحی گلستان

زمان مطالعه: 1 دقیقه

سرپرست بنادر و دریانوردی استان گلستان در خصوص اهم اقدامات بنادر گلستان در ایام نوروز ۱۴۰۳ گفت: ۲۲۰ ثوب جلیقه نجات و چهار ثوب حلقه نجات در راستای اشاعه فرهنگ ایمنی دریانوردی برای اسکله‌های بندرترکمن و بندرگز توزیع شد.

وی بیان کرد: نصب بنر خوش آمدگویی به مسافران نوروزی در اسکله‌های ترکمن و گز، نصب بنر راهنمای استفاده از جلیقه نجات در اسکله های ترکمن و گز، استقرار دو فروند قایق جستجو و نجات دریایی با تجهیزات کامل ایمنی در اسکله‌ها و در اختیار قرار دادن کپسول حریق و جعبه کمک های اولیه از دیگر اقدامات بوده است.

طیرانی عنوان کرد: اسکله‌های چوبی بندرگز و بندرترکمن در راستای ایمنی ترمیم و بازسازی شده است.

طیرانی در ادامه گفت:  پارکینگ محوطه اداره بندرترکمن نیز برای خودروهای مسافران نوروزی بعنوان پارکینگ پشتیبان در اختیار شهرداری بندرترکمن قرار گرفته است

طیرانی در پایان گفت ، بنادر استان با فرماندهی پایگاه دریابانی بندرترکمن برای کنترل مسافر در اسکله‌های بندرگز و بندرترکمن همکاری دارد.



بازنشر مرین‌پرس به نقل از سازمان بنادر و دریانوردی

آخرین اخبار دریایی:

آخرین ویدئوهای دریایی:

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

پست بعدی

بازدید نزدیک به ٨ هزار نفر از جاذبه‌های بندری و دریایی بندرامام خمینی‌(ره)

ی فروردین 5 , 1403
زمان مطالعه: 1 دقیقه به گزارش پایگاه اطلاع‌رسانی سازمان بنادرودریانوردی، با تمهیدات و اقدامات این اداره کل ایمن‌سازی و مهیا شده است، بیش از ۶۸۰۰ نفر در قالب بازدید از اسکله‌های مجتمع بندری امام خمینی(ره) و نزدیک به‌ ۱۰۰۰ نفر نیز به وسیله گشت با قایق موتوری در اماکن مجاز […]
بازدید نزدیک به ٨ هزار نفر از جاذبه‌های بندری و دریایی بندرامام خمینی‌(ره)

همچنین بخوانید: