رشد ۱۲هزار درصدی تردد مسافری بین‌المللی در ۹ماهه امسال از بندر خرمشهر/ ادامه مذاکرات برای برقراری سفر دریایی از خرمشهر به عراق

زمان مطالعه: 1 دقیقه



مدیرکل بندر و دریانوردی خرمشهر اعلام کرد: به صورت هفتگی ۲سرویس حمل و نقل دریایی از خرمشهر به مقصد کویت با ظرفیت آن ۲۲۰ نفر در هر سرویس برقرار شده است.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی سازمان بنادر ودریانوردی، نوراله اسعدی اظهار داشت: ترمینال مسافری خلیج فارس اداره کل بندر و دریانوردی خرمشهر یکی از ترمینال‌های مسافری به روز بنادر کشور است که امکانات گسترده و مناسبی را دارد. 

وی عنوان کرد: به صورت هفتگی ۲سرویس حمل و نقل دریایی از خرمشهر به مقصد کویت برقرار است که تمام ظرفیت آن ۲۲۰ نفر در هر سرویس است. 

مدیرکل بندر و دریانوردی خرمشهر گفت: در سال‌های گذشته به دلیل شیوع ویروس منحوس کرونا امکان انجام سفر از خرمشهر به کویت به صورت محدود بود اما از ابتدای سال جاری سفر دریایی خرمشهر به کویت با استقبال زیاد همراه شد. 

به گفته اسعدی؛ در ۹ ماهه سال جاری ۱۵۴۲۸ تردد مسافری به قصد کویت از مبدأ بندر خرمشهر برقرار شد که نسبت به مدت مشابه سال گذشته رشد ۱۲۲۴۲ درصدی را به ثبت رساند. 

وی بیان کرد‌: بر همین اساس ۷۵ کشتی مسافری بین‌المللی در این مدت به ثبت رسیده که نسبت به مدت مشابه سال گذشته ۷۴۰۰ درصد رشد داشته است. 

مدیرکل بندر و دریانوردی خرمشهر خاطر نشان‌ کرد: پیگیری‌های و مذاکرات برای برقراری سفر دریایی از خرمشهر به کشور عراق در حال انجام است که امیدواریم تحقق پیدا کند.

منبع

آخرین اخبار دریایی:

آخرین ویدئوهای دریایی:

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

پست بعدی

اجرایی سازی همه الزامات ملی و بین‌المللی کالاهای خطرناک در بنادر ایران

پ دی 22 , 1401
زمان مطالعه: 1 دقیقه عبدالله جعفری، مدیر ایمنی، بهداشت و محیط زیست سازمان بنادر و‌ دریانوردی نیز در این نشست، ارتقای آگاهی و دانش تخصصی همه فعالان تولید، حمل‌ونقل و بازرگانی کالاهای خطرناک را یکی از اهداف راهبردی این همایش تخصصی ذکر کرد. به گزارش پایگاه اطلاع […]

همچنین بخوانید: