خط کشتیرانی بوشهر-خارگ راه اندازی شد

زمان مطالعه: 1 دقیقه



خط کشتیرانی بوشهر-خارگ توسط بخش خصوصی راه اندازی شد.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی سازمان بنادر و دریانوردی، محمد شکیبی نسب؛ سرپرست اداره کل بنادر و دریانوردی بوشهر، گفت: به منظور رفع مشکلات تردد و ترابری میان بوشهر و جزیره خارگ خط جدید کشتیرانی بوشهر به خارگ با فعالیت یک فروند شناور توسط بخش خصوصی راه اندازی شد.

وی افزود: از قابلیت های شناور خط بوشهر-خارگ می توان به ظرفیت حمل ٧٥ دستگاه خودرو سبک و یا ١٥ دستگاه خودرو سنگین به صورت مجزا، رمپ تخلیه و بارگیری جهت انجام عملیات تخلیه و بارگیری در زمان جزر و مد، ٤٠ متر مکعب سردخانه زیر صفر درجه و ٥٠ مترمکعب سردخانه بالای صفر درجه، فضای کافی جهت استقرار سرنشینان خودروها در طول سفر برای ١٠٠ نفر، قابلیت حمل انواع کالا شامل کانتینر خشک و یخچالی، بار متفرقه و انواع خودرو و محموله های سنگین و حجیم اشاره کرد.

سرپرست اداره کل بنادر و دریانوردی بوشهر تصریح کرد: از دیگر ویژگی های این شناور می توان به قابلیت امکان تردد در شرایط نامناسب جوی وسرعت قابل قبول آن تاکید کرد.

منبع

آخرین اخبار دریایی:

آخرین ویدئوهای دریایی:

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

پست بعدی

خط جدید کشتیرانی در مسیر بوشهر - خارگ راه اندازی شد

س اردیبهشت 13 , 1401
زمان مطالعه: 1 دقیقه مرین‌پرس  روابط عمومی اداره کل بنادر و دریانوردی استان بوشهر روز سه شنبه به نقل از محمد شکیبی نسب اعلام کرد: به منظور رفع مشکلات تردد و ترابری میان بوشهر و جزیره خارگ و با همت و تلاش مسئولان استانی و شهرستانی ، خط جدید کشتیرانی […]

همچنین بخوانید: