ظرفیت حمل دریایی کالا با الحاق یک فروند کشتی ۶ هزار تن افزایش یافت

زمان مطالعه: 1 دقیقه

ظرفیت حمل دریایی کالا با الحاق یک فروند کشتی ۶ هزار تن افزایش یافت




تین نیوز


 سرپرست اداره کل امور دریایی سازمان بنادر و دریانوردی گفت: با الحاق اولین کشتی حمل کالاهای عمومی به ناوگان دریایی در دریای خزر، در سال ۱۴۰۳، ۶ هزار تن به ظرفیت تجاری کشور اضافه شد.

به گزارش تین نیوز به نقل از وزارت راه و شهرسازی، الله مراد عفیفی پور سرپرست اداره کل امور دریایی این سازمان اظهار کرد: در اولین روزهای سال جدید و در راستای ارتقای کیفیت، نوسازی و توسعه ناوگان دریایی کشور در دریای خزر، یک فروند شناور با کاربری حمل کالاهای عمومی ثبت و با ظرفیت حمل بار بیش از ۶ هزار تن، به ناوگان تجاری ایران اضافه شد.

عفیفی پور در این باره گفت: توسعه اهداف دریا محور و افزایش ناوگان دریایی کشور در دریای خزر با جدیت از سوی سازمان بنادر و دریانوردی در دست پیگیری است.

وی با اشاره به طرح های سرمایه گذاری متقاضیان برای خرید شناورهای نوساز و افزایش ظرفیت حمل بار مناسب در سازمان بنادر و دریانوردی، خاطرنشان کرد: در سال گذشته، حدود ۵۰ درصد به تعداد ناوگان دریایی ایران در خزر اضافه شد که در راستای تثبیت حاکمیت جمهوری اسلامی ایران در آب های تحت حاکمیت دریای خزر و کاهش حمل کالاهای مورد نیاز توسط ناوگان خارجی بوده است.

بازنشر مرین‌پرس به نقل از تین‌نیوز

آخرین اخبار دریایی:

آخرین ویدئوهای دریایی:

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

پست بعدی

رقابت چین، سنگاپور و امارات برای مدیریت بندر فاو

چ فروردین 15 , 1403
زمان مطالعه: 1 دقیقه از دیگر رسانه‌ها با توجه به اینکه وزارت حمل‌ونقل عراق به‌زودی نام مشارکت‌کننده در مدیریت و بهره‌برداری از بندر بزرگ فاو را اعلام خواهد کرد، شرکت‌های چینی، سنگاپوری و اماراتی برای بهره‌برداری از این بندر بزرگ با یکدیگر وارد رقابت شده‌اند. به گزارش پایگاه خبری ترابران، […]
رقابت چین، سنگاپور و امارات برای مدیریت بندر فاو

همچنین بخوانید: