در نشست کارگروه ساماندهی سواحل، بنادر  و جزایرکشورچه گذشت؟

زمان مطالعه: 1 دقیقه

در نشست کارگروه ساماندهی سواحل، بنادر  و جزایرکشورچه گذشت؟

پنجاه و هفتمین نشست کارگروه تخصصی ساماندهی سواحل، بنادر و جزایر کشور، با حضور معاون وزیرراه شهرسازی و مدیرعامل سازمان بنادر و دریانوردی و نمایندگان ارگان‌ها و دستگاه‌های لشکری، کشوری و قضایی در محل دبیرخانه کارگروه (سازمان بنادر و دریانوردی) برگزار شد.
به گزارش اقتصادسرآمد، ‌علی‌اکبر صفایی با اشاره به تاثیر مصوبات این کارگروه بر پیشبرد و اصلاح رویه‌ها در بنادر، سواحل و جزایر کشور تاکید کرد: مصوبات راهبردی این کارگروه در توسعه پایدار و مدیریت هماهنگ در ساماندهی مناطق ساحلی کشور، پیشرفت ۹۴ درصدی امور در این حوزه شده است.
در این نشست که به بررسی عملکرد کارگروه در اجرا و پیشبرد مصوبات پیشین اختصاص داشت، موضوع روند بهره برداری از موج شکن های مردمی توسط دولت با رویکرد رعایت حقوق عامه و تمرکز بر حمایت از سرمایه گذاری دولت و بخش خصوصی در این مناطق به منظور ارتقای وضعیت اقتصادی مردم مورد ارزیابی قرار گرفت.
همچنین بنابر تاکید معاون وزیر راه و شهرسازی و در راستای مبازره با قاچاق کالا و ارز در مناطق یادشده و کمک به بهبود شرایط اجتماعی و اقتصادی مردم، مقرر شد کارگروهی تشکیل  شود و روند بهره برداری از موج شکن های مردمی مورد پایش جدی قرار گیرد.

بازنشر مرین‌پرس به نقل از اقتصاد سرآمد

آخرین اخبار دریایی:

آخرین ویدئوهای دریایی:

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

پست بعدی

​اعلام برنامه‌های سازمان بنادر برای تکمیل و توسعه اسکله‌های مسافری و گردشگری دریایی

چ فروردین 29 , 1403
زمان مطالعه: 1 دقیقه سرپرست معاونت امور دریایی سازمان بنادر و دریانوردی با اشاره به اقدامات انجام شده به منظور اجرای موفق طرح تسهیل سفرهای دریایی نوروز ۱۴۰۳ ، برنامه‌های این سازمان برای تکمیل و توسعه اسکله‌های مسافری و گردشگری دریایی در سال جاری را تشریح کرد.به گزارش اقتصادسرآمد، علی […]

همچنین بخوانید: