تداوم لایروبی آبراه‌های تالابی بندرانزلی در سال ۱۴۰۳

زمان مطالعه: 1 دقیقه

 به گزارش پایگاه اطلاع رسانی سازمان بنادر و دریانوردی، حسین یونسی در آیین معارفه و تکریم معاون امور دریایی بندر انزلی، با بیان اینکه اجرای فعالیت های دریایی نیازمند برنامه ریزی و تفکر علمی است، گفت: لایروبی حوضچه ها و کانال دسترسی با توجه به کاهش قابل ملاحظه تراز آب دریای خزر، با انجام مطالعات لازم و هیدروگرافی های مستمر در دستورکار قرار دارد تا بیشترین بازدهی و کمترین هزینه را در بر داشته باشد.

یونسی مهم ترین دغدغه اداره کل بنادر و دریانوردی استان گیلان را حفظ عمق آبراه ها و حوضچه ها اعلام کرد و بیان داشت: تمرکز این اداره کل بر حفظ اعماق آبراه های لایروبی شده و برنامه ریزی جهت مدیریت معضل پسروی آب دریای خزر  است و انتظار می رود سرپرست جدید توجه ویژه ای به این موضوع داشته باشد.

در این مراسم با تقدیر از تلاش های علی خدمتگزار در راستای پیشبرد اهداف سازمانی، علی کوهساری بعنوان معاون امور دریایی اداره کل بنادر و دریانوردی استان گیلان معرفی شد.

بازنشر مرین‌پرس به نقل از سازمان بنادر و دریانوردی

آخرین اخبار دریایی:

آخرین ویدئوهای دریایی:

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

پست بعدی

افزایش واردات LNG روسیه توسط فرانسه

ی اردیبهشت 2 , 1403
زمان مطالعه: 1 دقیقه داده‌های CREA نشان می‌دهد، واردات LNG فرانسه از روسیه از ابتدای سال ۲۰۲۴ نسبت به مدت مشابه سال قبل ۷۵ درصد افزایش داشته.   به گزارش پایگاه خبری گفتمان دریا، نشریه پولیتیکو با استناد به داده‌های مرکز تحقیقات انرژی و هوای پاک CREA گزارش داد که […]

همچنین بخوانید: