لایروبی تنها راه نجات تالاب انزلی نیست/ سایر دستگاه های متولی پای کار بیایند

زمان مطالعه: 1 دقیقه

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی سازمان بنادر و دریانوردی، حسین یونسی با اشاره به تخصیص اعتبار هزار و ۳۱۸ میلیارد ریال برای لایروبی حوضچه و آبراه‌های تالابی بندرانزلی و اجرای آن از خرداد ماه سال گذشته، افزود:این پروژه طی ۸ ماه گذشته از شروع عملیات، ۵۰ درصد پیشرفت داشته و قرارداد انجام آن ۱۸ ماهه است.

 مدیرکل بنادر و دریانوردی استان گیلان، خاطرنشان کرد: به منظور احیای تالاب انزلی و رونق گردشگری دریایی و همچنین کمک به کسب و کار صیادان، در ابتدا بخش هایی که مورد نیاز آنان در این پروژه بود به صورت اورژانسی و اضطراری در دستور کار قرار گرفت.

یونسی ادامه داد: اداره کل بنادر و دریانوردی استان گیلان در راستای مسئولیت اجتماعی خود، بخشی از تالاب و حاشیه بلوار تاریخی انزلی را لایروبی کرده ولی اگر دستگاه‌های دیگر در راستای وظایف خود در کنار ما نباشند، به بن‌بست خواهیم رسید و نیاز به لایروبی مجدد در مدت کوتاه خواهیم داشت.

مدیر کل بنادر و دریانوردی استان گیلان با تقدیر از اقدامات استاندار گیلان در راستای جلوگیری از ورود فاضلاب به تالاب انزلی، بیان کرد: اقدامات بسیار خوبی در زمینه جلوگیری از ورود فاضلاب انجام شده و قطعا اگر دستگاه های متولی پای کار بیایند و وظیفه خود را در ارتباط با تالاب به نحو احسن انجام دهند، نفس های به شماره افتاده تالاب انزلی احیا خواهد شد.

بازنشر مرین‌پرس به نقل از سازمان بنادر و دریانوردی

آخرین اخبار دریایی:

آخرین ویدئوهای دریایی:

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

پست بعدی

نتیجه جلسه اعضای کمیسیون عمران مجلس با وزیر راه و شهرسازی

د اردیبهشت 10 , 1403
زمان مطالعه: 1 دقیقه تین نیوز جلسه مشترک اعضای کمیسیون عمران مجلس با وزیر راه و شهرسازی و شورای معاونین به منظور ارزیابی عملکرد وزارت راه و شهرسازی و بررسی اقدامات این وزارتخانه در حوزه حمل ونقل و مسکن از جمله اتمام پروژه های نیمه تمام و ساماندهی بازار مسکن […]

همچنین بخوانید: