پیام تبریک مدیرعامل ایزوایکو به مناسبت روز ملی خلیج فارس – ایزوایکو

زمان مطالعه: 1 دقیقه







دکتر سلمان ضربی مدیرعامل و نایب رئیس هیئت مدیره مجتمع کشتی سازی و صنایع فراساحل ایران (ایزوایکو) طی پیامی روز ملی خلیج فارس را  تبریک گفت.

 

به گزارش حوزه ارتباطات و امور بین الملل ایزوایکو در متن این پیام آمده است:

بسمه تعالی

نام خلیج فارس نامی مقدس برای هر ایرانیست ما مردم جنوب که در کنار این خطه نیلگون زندگی میکنیم قرابت و دلبستگی غیرقابل وصف با دریا و خلیج تا ابد فارس داریم و گواه این موضوع ابن ماجد کنگی است که نامی بلند آوازه در عرصه تاریخ دریا نوردی ایران و جهان دارد.

خلیج فارس، که نامش در تاریخ ما با افتخار ثبت شده، نه تنها یک گنجینه طبیعی است، بلکه میراثی است که هویت فرهنگی و تاریخی ما را شکل داده و نماد اقتدار و هویت ملی، هر ایرانی است

‎اینجانب و همکارانم در مجموعه ایزوایکو ضمن گرامی داشت روز ملی خلیج فارس و هفته هرمزگان با افتخار تمامی توان خود را در جهت پیشرفت صنعت استان هرمزگان و کشور به کار خواهیم گرفت تا در مسیر توسعه پیش برویم.

 

سلمان ضربی

مدیرعامل و نایب رئیس هیئت مدیره ایزوایکو






منبع

آخرین ویدئوهای دریایی:

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

پست بعدی

تشکیل کنسرسیوم کشتی سازی برای ساخت ۸ فروند کشتی

د اردیبهشت 10 , 1403
زمان مطالعه: 1 دقیقه شرکت‌های بزرگ کشتی سازی ایران با تشکیل کنسرسیومی، تفاهمنامه ساخت ۸ نفتکش، کشتی فله بر و فرآورده بر را امضا کردند   به گزارش پایگاه خبری گفتمان دریا، . به نقل از روابط عمومی دبیرخانه شورای عالی صنایع دریایی کشور؛ در آیین امضای این تفاهم نامه که […]

همچنین بخوانید: