نیروی دریایی امروز یک قدرت دریایی هواپایه است

فرمانده کل سپاه پاسداران انقلاب اسلامی با تاکید بر اینکه ما محکم و باثبات قدرت‌افزایی می‌کنیم، اظهار داشت: نیروی دریایی ما از سطح دریا فاصله گرفته و امروز یک قدرت دریایی هواپایه با ترکیبی از پهپادها، بالگردها و هواپیماهای آب‌نشین است.

پهپادهای ایرانی نیروی دریایی سپاه
زمان مطالعه: 1 دقیقه

به گزارش مارین‌پرس، سرلشکر پاسدار حسین سلامی در مراسم الحاق پهپادها و بالگردها به نیروی دریایی سپاه در بندرعباس اظهار کرد: ما همچنان در افق پیش می‌رویم. برد سلاح هایمان را می افزاییم. به عمق دریانوردیمان ژرفا می‌بخشیم. در سطح قائم به سوی آسمان پیش می رویم. امروز شما پدیده‌ای را می بینید که قبلاً نمی دیدید.

وی ادامه داد: نیروی دریایی ما از سطح دریا فاصله گرفته است. به تدریج، یک نیروی دریایی با یک قدرت هوایی می شود. یک قدرت هوایی دریاپایه. ترتیبی از شناورها و پهپادها و بالگردها و پرونده های رزمی آب نشین. این حکایت از ظهور یک قدرت جدید. تولد یک توانمندی جدید می دهد و این نیرو در حال بالغ شدن است.

فرمانده کل سپاه با تاکید بر اینکه برای دفاع از منافع ملتمان هیچ چیزی را  جز شکست دادن دشمنانمان نمی شناسیم، گفت: به دشمنانمان می گوییم عبرت بگیرید. با ادبیات محتاطانه با ملت ایران سخن بگویید؛ اگر خطا کنید شما را در هم می‌شکنیم.

آخرین اخبار دریایی:

آخرین ویدئوهای دریایی:

شکیلا لشکری

دانشجوی دکتری فیزیک دریا -  سردبیر مرین‌پرس

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

پست بعدی

صید ترال چیست و چرا باید متوقف شود؟

پ مهر 3 , 1399
صید ترال روشی برای صید آبزیان است که از ۱۰ سال پیش به آب‌های خلیج فارس و دریای عمان راه پیدا کرده است.
صید غیر مجاز و مخرب ترال

شاید برای شما جالب باشد