رسانه ها از زیر دریایی مرموز چین پرده برداشتند

زیردریایی مرموز چینی که در اکتبر سال 2018به آب انداخته شد؛ 45 متر طول و 4.5 متر قطر دارد. از ویژگی های بارز این زیردریایی عدم محل مستقر در بالای بدنه زیر دریایی و وجود باله در آن است.

زیردریایی مرموز چینی با ویژگی عدم محل مستقر در بالای بدنه زیر دریایی و وجود باله در آن
زمان مطالعه: 1 دقیقه

به گزارش مارین‌پرس، چین همچنان در زمینه دفاعی به غافلگیری ادامه می دهد و احتمالاً تنها کشور روی زمین است که می تواند یک زیردریایی با اندازه کامل بسازد و هیچ جزئیاتی از آن به بیرون درز ندهد. در مقایسه می توان به کشور آمریکا اشاره کرد که نام، اندازه و ویژگی های کلی زیردریایی های آن مدت ها قبل از به آب انداختن مشخص است. یک سال پیش، چین با ساخت زیر دریایی که هیچ کس انتظار آن را نداشت همه را شگفت زده کرد. فقط در حال حاضر جزئیات بیشتر از طریق اطلاعات منابع باز آشکار می شوند.

با اشاره به بررسی منابع اطلاعاتی باز(تصاویر ماهواره ای) مشخص شده که چین زیر دریایی را ساخته است که در قسمت فوقانی پوسته از آن هیچ گونه محل قابل توجهی که در همه زیر دریایی دیگر وجود دارد مشاهده نمی شود.

به آب انداختن این زیردریایی در اکتبر سال 2018 صورت گرفت. این زیردریایی 45 متر طول و 4.5 متر قطر دارد. از ویژگی های بارز این زیردریایی عدم محل مستقر در بالای بدنه زیر دریایی و وجود باله در آن است.

آخرین اخبار دریایی:

آخرین ویدئوهای دریایی:

شکیلا لشکری

دانشجوی دکتری فیزیک دریا -  سردبیر مرین‌پرس

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

پست بعدی

شناسایی گونه ای اسفنج دریایی با امکان درمان بیماری سل

ش مهر 20 , 1398
پژوهشگران دانشگاه سیدنی موفق به شناسایی گونه ای اسفنج دریایی شده اند که قادر به تولید یک آنتی بیوتیک قدرتمند برای نابودی نوع مقاوم به داروی بیماری سل است.
اسفنج دریایی

شاید برای شما جالب باشد