ایران اسلامی قادر است نیروی دریایی مقتدر در مقیاس جهانی داشته باشد

دریادار حمزه علی کاویانی - معاون هماهنگ‌کننده نیروی دریایی ارتش
زمان مطالعه: 1 دقیقه

 به گزارش مارین‌پرس، دریادار حمزه علی کاویانی در جمع ناویان و افسران مرکز آموزش شهدای نیروی دریایی سیرجان افزود: حاکمان آمریکا خودشان هم می‌دانند حضورشان در منطقه بی معنا و بدون اثر است و اگر بخواهند امنیتی هم در منطقه و دریاها باشد کشورهای منطقه و ملت‌ها توان امنیت را دارند.

امیر کاویانی افزود: اینکه جمهوری اسلامی بارها عنوان می‌کند قادر به امنیت منطقه است، به جهت داشتن نیروهای مسلح مقتدر به ویژه نیروی دریایی راهبردی است و توانایی آن را دارد که ملت‌ها و دولت‌ها را در تامین امنیت منطقه همراه خود کند.

امیر کاویانی مرکز آموزش نیروی دریایی سیرجان را مهمترین مرکز تربیت نیروهای سازمانی و وظیفه نیروی دریایی عنوان کرد و گفت: تربیت نیروی کارآمد در حوزه آموزش است و امروز ۴۰ سال است که همین جوانان، با اقتدار مسیر پیشرفت را طی می‌کنند و ما مکلف هستیم و باید ارزش‌ها را به نسل‌های آینده منتقل کنیم.

به گزارش مارین‌پرس، در این مراسم از خدمات دریادار دوم ستاد مهدی شعبان‌زاده فرمانده مرکز آموزش شهدای دریایی سیرجان که طی 3 سال 3 ماه این فرماندهی را بر عهده داشت تجلیل و ناخدا یکم تفنگدار دریایی عبدالکریم بهادری به سرپرستی این مرکز معرفی شد.

آخرین اخبار دریایی:

آخرین ویدئوهای دریایی:

شکیلا لشکری

دانشجوی دکتری فیزیک دریا -  سردبیر مرین‌پرس

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

پست بعدی

نحوه ارائه درس‌های عملی دانشگاه علوم و فنون دریایی خرمشهر

س مرداد 14 , 1399
معاون آموزشی و تحصیلات تکمیلی دانشگاه علوم و فنون دریایی خرمشهر گفت: درس‌های عملی ترم گذشته در این دانشگاه به دو شیوه مجازی و حضوری ارائه می‌شوند.
سر در دانشگاه علوم و فنون دریایی خرمشهر

شاید برای شما جالب باشد