موضوعات: دریانوردان

ساخت سمیلاتور‌های خانگی برای آموزش دریانوردان در دوران کرونا

شرکت وارتیسلا به منظور آموزش دریانوردان در دوران کرونا در خانه، مراکز قرنطینه‌ای و سواحل سیستم‌های شبیه‌ساز ناوبری به شکل سیستم ابری را طراحی کرده است.

زمان مطالعه: 1 دقیقه

به گزارش مارین‌پرس، این سیستم برای مربیان آموزشی، دانشجویان و دریانوردان این امکان را فراهم می‌کند که در خانه و یا مراکز دورافتاده  نسبت به تداوم آموزش دریایی اقدام کنند.

“Johan Ekvall” مدیر راه‌حل‌ها و توسعۀ تجارت Wärtsilä Voyage در این زمینه گفت: اگرچه اولین سکوی آموزش خانگی را در سال ۲۰۱۵ ساخته بودیم تا تعامل دانش آموزان و مربی در خانه از طریق آموزش آنلاین برقرار شود، اما امروزه با توجه به شیوع ویروس کرونا و لزوم آموزش دریانوردان به علت عدم تغییر خدمه در برخی سواحل بر آن شدیم تا این سیستم شبیه‌ساز را طراحی کنیم. این سیسم توسط دولت اسلونی مورد استفاده قرار گرفته و نتایج رضایت‌بخشی داشته است.

“Dr Androjna” از اساتید دانشگاه Ljubljana اسلونی ضمن استقبال از ساخت چنین سیستمی گفت: وجود این سیستم اجازه نمی‌دهد که آموزش از راه دور دریانوردی تعطیل شود.

وی گفت: خوشبختانه این سیستم به شکلی ساخته شده است که حتی بدون حضور مربی نیز برای کارآموزان قابل استفاده است.

“Neil Bennett” مدیر فروش شبیه‌سازی جهانی در این زمینه گفت: خوشحالیم که موفق شده‌ایم با ساخت این دستگاه اختلال در آموزش دریایی را از بین ببریم و نتایج حاصلۀ مثبت این کار باعث شد تا علاوه بر آموزش دریانوردان به آموزش تمامی کاربران چه در حمل و نقل و چه در صنایع دریایی فکر کنیم و در آینده برنامه‌ها را طوری گسترش خواهیم داد که به تمامی مراکز آموزشی از قبیل دبیرستان‌ها و دانشگاه‌ها خدمات لازم را در این زمینه ارائه دهیم.

انتشار
منتشر شده توسط:
شکیلا لشکری

آخرین اخبار:

شماره 8/ساختمان ماهی سفید چالوس؛ نماد ساحلی صیادان شمال

احداث ساختمان ماهی سفید در شهر ساحلی چالوس، علاوه بر هویت‌سازی و نماد قدردانی از زحمات صیادان شمال کشور در تامین امنیت غذایی می‌تواند پیامدهای اقتصادی زیادی را در پی داشته باشد

4 ماه قبل

شماره 7/ برج نارنج بابلسر؛ نماد گردشگری سلامت شمال ایران

احداث برج نارنج در شهر ساحلی بابلسر علاوه بر ایجاد هویت شهری و نماد گردشگری سلامت شمال کشور، پیامدهای مثبت اقتصادی زیادی در پی خواهد داشت.

4 ماه قبل

شماره 6/ نماد ساحلی دلفین؛ ارمغان زیبایی و نشاط بندرعباس

امروزه طراحی و ساخت نمادهای شهری نه تنها سبب ایجاد هویت شده و معماری شهر پیرامون آن نماد شکل گرفته بلکه زنجیره اقتصادی بسیار بزرگی از مجموعه‌های اداری و تجاری، رستوران‌ها و دیگر مراکز تفریحی را نیز شامل می‌شود. با توجه به اهمیت این موضوع که پیامد آن توسعه‌یافتگی اقتصادی، فرهنگی و اجتماعی است؛ علی مهدیان، ناصر علیقلی زاده فیروزجایی، عضو هیئت علمی دانشگاه مازندران و محمد مونسان، عضو هیئت علمی دانشگاه صنعتی شاهرود، با استفاده از هوش مصنوعی اقدام به نمادسازی شهرهای ساحلی و بندر کرده‌اند که این نوید داده می‌شود که این سلسله مطالب به صورت پیوسته در پایگاه خبری مرین‌پرس منتشر خواهد شد. یادداشت اول به برج مشعل جهت ساخت در پایتخت انرژی ایران، بندر بوشهر، یادداشت دوم به ساختمان لاک‌پشت جهت احداث در جزیره قشم، یادداشت سوم به  استفاده از کشتی‌ غول‌پیکر از رده خارج به عنوان نماد شهری جزایر هرمز و ابوموسی، یادداشت چهارم به ساختمان مرجان به…

4 ماه قبل