انجام موفقیت‌آمیز پروژه‌های نصب تاپ ساید F18 و نصب سازه واسط FY-B

مدیر توسعه تجاری شرکت صنایع دریافن قشم ( صدف) گفت : این شرکت توانست در خردادماه سال 1398 با تلاش شبانه‌روزی تاپ ساید F18 و همچنین سازه واسط FY-B را در میدان نفتی مشترک فروزان با موفقیت تمام نصب کند.

نصب سازه سکوی نفتی
زمان مطالعه: 1 دقیقه

به گزارش مارین‌پرس، ظفر حافظی ضمن آرزوی موفقیت و تعالی صنعت نفت و گاز فراساحلی کشور ابراز کرد: در خرداد سال 1398 این شرکت توانست علی‌رغم تحریم‌های ناحق و فشارهای سیاسی- اقتصادی با تلاش شبانه‌روزی و با اتکا به توان متخصصین داخلی و بدون هیچ‌گونه وابستگی خارجی، تاپ ساید سکوی F18 و همچنین سازه واسط سکوی FY-B را در میدان نفتی فروزان نصب کنند.

مدیر توسعه تجاری شرکت صنایع دریافن قشم (صدف) تصریح کرد: نصب تاپ سایدF18  با وزن 940 تن و همچنین سازه واسط 500 تنی سکوی FY-B در میدان نفتی فروزان که میدان نفتی مشترک با کشور عربستان است گام بزرگی جهت بهره‌برداری کشور عزیزمان از این میدان نفتی است.

وی افزود: در این عملیات‌ها شناور جرثقیل‌دار صدف 3000 و شناور افق 1 نقش‌های اساسی را ایفا نمودند تا اجرای پروژه نصب با موفقیت انجام گیرد.

حافظی در پایان عنوان کرد: امید است خدمات شرکت صنایع دریافن قشم (صدف) در این پروژه‌ها توانسته باشد گام بزرگی در جهت تعالی کشور عزیزمان در صنعت نفت و گاز فراساحلی ایفا کرده باشد.

شایان‌ذکر است کارفرمای شرکت صدف در این پروژه‌ها شرکت نفت فلات قاره ایران است.

آخرین اخبار دریایی:

آخرین ویدئوهای دریایی:

شکیلا لشکری

دانشجوی دکتری فیزیک دریا -  سردبیر مرین‌پرس

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

پست بعدی

تجاری‌سازی محصولات زیست‌ فناوری دریا

ی تیر 9 , 1398
ستاد توسعه زیست فناوری معاونت علمی و فناوری با هدف توسعه تولید و تجاری سازی محصولات زیستی تولید شده در کشور، درصدد است که مسیر ورود محصولات زیست فناوری دریایی به بازار را تسهیل کند.
تجاری‌سازی محصولات زیست‌ فناوری دریا و جلبک

شاید برای شما جالب باشد