تعویض فلوترهای هاوزر ترمینال نفتی SBM منطقه لاوان

با تلاش کارکنان تعمیرات زیر آب و عملیات دریایی منطقه لاوان، فلوترهای هاوزر ترمینال نفتی SBM منطقه لاوان در روزهای 13 و 14 مرداد تعویض شد و این گوی شناور در کوتاهترین زمان ممکن در سرویس عملیاتی قرار گرفت.

تعویض فلوترهای هاوزر ترمینال نفتی SBM منطقه لاوان
زمان مطالعه: 1 دقیقه

به گزارش مارین‌پرس، در این عملیات که با هماهنگی رئیس تعمیرات و معاون عملیات دریایی منطقه انجام شد پس از انتقال بویه، زنجیر و هاوزر سمت راست و چپ بر روی عرشه شناور العمار با استفاده از جرثقیل شناور، 21 عدد فلوتر جدید بر روی هاوزر سمت راست و 20 عدد فلوتر بر روی هاوزر سمت چپ نصب شد تا پایانه نفتی  SBM  در کمترین زمان ممکن در سرویس عملیاتی قرار گیرد.

گفتنی است، در بازدید انجام شده توسط تیم تعمیرات زیر آب منطقه لاوان از هاوزرهای SBM مشخص شد به دلیل نفوذ آب به درون فلوترهای هاوزرها، این هوزرها شناوری خود را از دست داده و به زیرآب رفته‌اند.غرق شدن هاوزرها منجر به سائیده شدن آنها به زنجیر و دامنه زیرین (‌SKIRT‌) شده و به دنبال آن باعث اخلال در امر بارگیری نفت‌خام می‌شود.

آخرین اخبار دریایی:

آخرین ویدئوهای دریایی:

شکیلا لشکری

دانشجوی دکتری فیزیک دریا -  سردبیر مرین‌پرس

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

پست بعدی

جمهوری آذربایجان توسعه یک میدان نفتی جدید در کاسپین را از سر گرفت

س مرداد 21 , 1399
شرکت دولتی نفت جمهوری آذربایجان(سوکار) به تازگی و پس از فاصله چند ساله توسعه میدان نفتی "قره باغ" در دریای کاسپین را از سر گرفت.
توسعه یک میدان نفتی در دریای کاسپین توسط آذربایجان

شاید برای شما جالب باشد