جزیره کیش میزبان نشست بین المللی اقتصاد آبی

نشست بین المللی اقتصاد آبی با هدف بررسی تاثیر دریا و نقش آن بر توسعه سرمایه گذاری، بهمن سال جاری در جزیره کیش برگزار می شود.

نشست بین المللی اقتصاد آبی در جزیره کیش
زمان مطالعه: 1 دقیقه

به گزارش مارین‌پرس، این رویداد مهم ، ماه فوریه سال 2020 با دعوت از متخصصین و صاحب نظران ایرانی و بین المللی و همچنین سرمایه گذاران داخلی و خارجی در خصوص توسعه سرمایه گذاری” اقتصاد آبی” در جزیره کیش برگزار می شود.

از آنجا که ” اقتصاد آبی” فرصتی نوین در حوزه اقتصاد برای کشور های مجاور دریاها و اقیانوس ها برای تولید غذا، دارو و انرژی های تجدیدپذیر است، همزمان با این نشست بین المللی، کارگاه آموزشی ” میکرو الگ ها و صنایع وابسته به آن” نیز برای آشنایی هرچه بیشتر  با این موضوعات برپا خواهد شد.

گفتنی است علاقمندان به شرکت در این نشست و کارگاه آموزشی می توانند با مراجعه به سایت /http://kish-ist.net و تکمیل فرم های مربوطه نسبت به ثبت نام اقدام و آن را تا  تا دهم مهر به آدرس الکترونیکی research@kish-ist.net ارسال کنند و یا برای کسب اطلاعات بیشتر روزهای یکشنبه و سه شنبه از ساعت 8 تا 10 صبح، با اداره پژوهش موسسه علوم و فنون به شماره 02188788367 تماس بگیرند. 

آخرین اخبار دریایی:

آخرین ویدئوهای دریایی:

شکیلا لشکری

دانشجوی دکتری فیزیک دریا -  سردبیر مرین‌پرس

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

پست بعدی

قدیمی‌ترین مرکز صیادی ایران بدون اسکله

ش شهریور 16 , 1398
ساخت بندر صیادی خارگ یکی از خواسته‌های دیرینه و البته به حق صیادان جزیره خارگ است و نبود زیر ساخت‌های استاندارد در حوزه شیلات صیادان خارگ را با مشکلات فراوانی مواجه کرده است.
قدیمی‌ترین مرکز صیادی ایران بدون اسکله

شاید برای شما جالب باشد