ساخت قایق برقی ده نفره با برد 185 کیلومتر

شرکت رند از تولید قایق برقی ده نفره قدرتمندی خبر داده که برای سفرهای دریایی کوتاه مدت مناسب است و می تواند با سرعت 5 گره دریایی حرکت کند.

قایق برقی ده نفره مانا 23
زمان مطالعه: 3 دقیقه

به گزارش مارین‌پرس،شرکت دانمارکی تولیدکننده این قایق اعلام کرده که با استفاده از این قایق برقی و با یک بار شارژ آن می توان مسافتی ۱۸۵ کیلومتری را پیمود.

این قایق برقی دارای یک عرشه باز است که می توان از آن برای گشت و گذار و تفریح در حین حرکت قایق استفاده کرد. یک میز کوچک و مخازن مختلف برای نگهداری غذا و نوشیدنی در این قایق برقی در نظر گرفته شده است.

امکان نصب یک آشپزخانه هم در این قایق در صورت تمایل خریداران وجود دارد. قایق یادشده که مانا ۲۳ نام دارد ۷۲۰ سانتیمتر طول دارد و برای ساخت آن از چوب بالسا، الیاف کتان، رزین و چوب پنبه استفاده شده است.

قایق یادشده از ابتدای سال آینده میلادی برای فروش عرضه می شود و قیمت آن در حدود ۵۲ هزار دلار خواهد بود.همچنین امکان نصب باتری قدرتمندتر بر روی این قایق برای افزایش برد آن وجود دارد.

آخرین اخبار دریایی:

آخرین ویدئوهای دریایی:

شکیلا لشکری

دانشجوی دکتری فیزیک دریا -  سردبیر مرین‌پرس

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

پست بعدی

ثبت رکورد جهانی شنا با یک دست بسته به نام بانوی ایرانی

ش شهریور 15 , 1399
فیلم مستند «شناگر» ساخته طهورا ابوالقاسمی درباره زندگی الهام اصغری است که در جریان تولید آن، این قهرمان شنای زنان ایران موفق به ثبت رکورد جهانی شنا با یک دست بسته در منطقه آزاد چابهار شد.
ثبت رکورد جهانی شنا با یک دست بسته به نام الهام السادات اصغری

شاید برای شما جالب باشد