آمادگی همکاری صندوق توسعه صنایع دریایی با گروه صنایع شهید توحیدی برای ارتقا، بهینه سازی و بازسازی قایق‌های صیادی کشور

مدیرعامل صندوق توسعه صنایع دریایی همراه با معاونین خود از گروه صنایع شهید توحیدی سازمان صنایع دریایی وزارت دفاع بازدید کرد.

گروه صنایع شهید توحیدی سازمان صنایع دریایی وزارت دفاع

به گزارش مارین‌پرس، گروه صنایع شهید توحیدی یکی از مجموعه کارخانجات وابسته به سازمان صنایع دریایی در زمینه طراحی و ساخت انواع شناورهای آلومینیومی و کامپوزیتی در اسلامشهر است که سابقه و توانایی بالایی در ساخت انواع شناور دارد.

رضوانی پس از بازدید کارخانجات این گروه، طی نشستی که با سلیمانی رئیس گروه این مجتمع داشت اظهار کرد: وجود چنین پتانسیلی در کشور جای مباهات دارد و می توان با همکاری صندوق و این گروه قدم‌های موثری در ارتقای سطح کیفی و کمی شناورهای سبک در کشور برداشت.

مدیرعامل صندوق توسعه صنایع دریایی ابرازکرد: یکی از ضرورت‌های فعلی کشور بهینه سازی و بازسازی قایقهای صیادی کشور با استانداردهای به روز می باشد که امکان پیاده سازی آن در گروه شهید توحیدی مشاهده می گردد و صندوق صنایع دریایی آمادگی کامل جهت اجرایی نمودن این طرح را دارد.

گروه صنایع شهید توحیدی سازمان صنایع دریایی وزارت دفاع

رئیس گروه صنایع دریایی شهید توحیدی ضمن استقبال از همکاری با صندوق توسعه صنایع دریایی گفت: گروه صنایع شهید توحیدی با توجه به فرمایشات مقام معظم رهبری مبنی بر «جهش تولید»، از این طرح استقبال نموده و آمادگی کامل جهت بهسازی، ارتقاء و نوسازی قایقهای صیادی، تفریحی و مسافربری کشور را دارا می باشد.

رضوانی در پایان عنوان کرد: صندوق توسعه صنایع دریایی به آن دسته از صیادانی که مایل به بازسازی قایقهای خویش هستند تسهیلات قرض‌‏الحسنه با کارمزد بسیار پایین پرداخت خواهد نمود.

شکیلا لشکری

دانشجوی دکتری فیزیک دریا -  سردبیر مرین‌پرس

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

پست بعدی

محصولات پرورش ماهی در دریا خرید حمایتی می شود

چ تیر 4 , 1399
رئیس سازمان شیلات ایران گفت: با تصویب در ستاد تنظیم بازار و دستور ویژه وزیر جهاد کشاورزی خرید حمایتی محصولات پرورش ماهی در دریا آغاز می‌شود.
قفس پرورش ماهی و میگو در هرمزگان

شاید برای شما جالب باشد