برگزاری نشست مسئولین صندوق توسعه صنایع دریایی و دانشکده مهندسی دریا

نشست مدیرعامل و معاونین صندوق توسعه صنایع دریایی با مسئولین دانشکده مهندسی دریا دانشگاه صنعتی امیرکبیر برگزار شد

نشست مسئولین صندوق توسعه صنایع دریایی و دانشکده مهندسی دریا
زمان مطالعه: 1 دقیقه

به گزارش مرین‌پرس، عبدالمجید رضوانی و هیئت همراه ضمن بازدید از دانشکده مهندسی دریا، دانشگاه صنعتی امیرکبیر، نشستی با چند تن از هیات علمی این دانشکده به ریاست حمید زراعتگر برگزار نمودند.

با توجه به اهمیت ارتباط صنعت و دانشگاه، این صندوق پایش چند پروژه تحقیقاتی خود در ارتباط با صنعت گردشگری و تاثیر آن بر صنایع دریایی در استان مازندران که قابل تعمیم به دیگر استانهای ساحلی می باشد را با همکاری دانشکده مهندسی دریا در دستور کار قرار داده بود که طی جلسه ای در مورد این پروژه ها بحث و گفتگو نمودند.

در این جلسه ابتدا مهندس رضوانی ضمن تبریک تقارن بهار طبیعت و بهار قرآن عنوان نمودند: ارتباط علم و صنعت جزء اولویتهای صندوق بوده و همواره سعی گردیده که ارتباط با مراکز علمی کشور را سرلوحه کارهای خویش قرارداده و صندوق توسعه صنایع دریایی همیشه مراکز علمی را در کنار خود داشته و از برنامه‌های مشترک با آنها استقبال کرده و امیدوار است در آینده کارهای مشترک بیشتری با این مراکز داشته باشد.

نشست مسئولین صندوق توسعه صنایع دریایی و دانشکده مهندسی دریا

گردشگری دریایی حلقه مفقوده صنایع دریایی کشور

رئیس دانشکده مهندسی دریا بیان کرد: با عنایت به وجود بیش از سه هزار کیلومتر مرز دریایی، ایران پتانسیل خوبی برای گردشگری دریایی داشته و این صنعت حلقه مفقوده صنایع دریایی کشور است که ارتقای آن کمک شایانی به پیشبرد صنایع دریایی خواهد نمود.

حمید زراعتگر افزود: برای اعتلای هرچه بیشتر کشور می بایست اینگونه ارتباطات بیشتر از پیش برقرار گردد و دانشکده مهندسی دریا آماده هرگونه همکاری با صندوق و سایر مراکز صنعتی دریایی کشور است.

آخرین اخبار دریایی:

آخرین ویدئوهای دریایی:

شکیلا لشکری

دانشجوی دکتری فیزیک دریا -  سردبیر مرین‌پرس

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

پست بعدی

مسابقات جام جهانی قطر؛ فرصتی برای تکميل زیر ساخت‌های گردشگری جزاير

چ فروردین 24 , 1401
رويدادهاي ورزشي مهم همواره فرصتي براي تکميل زیر ساخت‌های گردشگري هستند. مهم‌ترین رويداد ورزشي جهان يعني جام جهاني قطر که قرار است با مشارکت برخي از جزاير ايران برگزار شود، فرصت بزرگي است براي تکميل زیر ساخت‌های گردشگري در اين جزاير از جمله راه¬ها و جاده¬ها، هتل¬ها، اسکله¬هاي گردشگري و مارياناها و از همه مهم‌تر، نماد شهري. جزایر کیش و قشم، هیچ‌کدام علی‌رغم رونق نسبی، دارای یک نماد شهری فاخر و معتبر نیستند که این خلأ را می‌توان در فرصت کوتاه باقیمانده تا جام جهانی جبران نمود.
ورزشگاه بین‌المللی «خلیفه» دوحه قطر

شاید برای شما جالب باشد