تجاری‌سازی محصولات زیست‌ فناوری دریا

ستاد توسعه زیست فناوری معاونت علمی و فناوری با هدف توسعه تولید و تجاری سازی محصولات زیستی تولید شده در کشور، درصدد است که مسیر ورود محصولات زیست فناوری دریایی به بازار را تسهیل کند.

زمان مطالعه: 1 دقیقه

 به گزارش مارین‌نیوز، کارگروه زیست فناوری دریایی ستاد توسعه زیست فناوری معاونت علمی و فناوری که فعالیت خود را از سال ۹۶ با هدف «هم افزایی و استفاده از تمام ظرفیت های علمی و تجربی کشور در ارتقاء محصولات زیست فناوری دریا»، «دریافت، بررسی و تصویب طرح های ارسال شده به کارگروه زیست فناوری دریایی» و «ایجاد بستر لازم برای بهره وری اقتصادی محصولات زیست فناوری دریا» آغاز کرده است توانسته راه مناسبی برای معرفی و توسعه تولید محصولات زیست فناوری دریایی ایجاد کند.

یکی از مهم ترین اقدامات این کارگروه از زمان تشکیل تا به امروز، حمایت از تجاری سازی محصولات تولید شده در حوزه زیست فناوری دریا با هدف خدمات رسانی به صنایع مختلف در کشور و تامین رفاه مردم با تاکید بر حفظ محیط زیست دریایی و توسعه پایدار منابع دریایی است.

«ارتقا دانش و توسعه فرهنگ زیست فناوری دریا به منظور کسب ثروت و رفاه عمومی»، «حمایت از برنامه ها و اولویت های کارگروه زیست فناوری دریا»، «حمایت از شرکت های دانش بنیان» و «معرفی بسته های توجیهی به صنعت برای ورود سرمایه گذار به عرصه تولید و تجاری سازی محصولات زیست فناورانه دریایی» از دیگر اقدامات این کارگروه زیستی است.

منبع: مهر

همچنین بخوانید:

آخرین اخبار دریایی:

آخرین ویدئوهای دریایی:

شکیلا لشکری

دانشجوی دکتری فیزیک دریا -  سردبیر مرین‌پرس

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

پست بعدی

امروز فرماندهان جوان، سکان‌داران نیروی دریایی ارتش هستند

د تیر 10 , 1398
فرمانده نیروی دریایی ارتش جمهوری اسلامی ایران با حضور در منطقه دوم دریایی ولایت مستقر در جاسک، از قسمت‌های مختلف این یگان بازدید کرد.
دریادار خانزادی فرمانده نیروی دریایی ارتش

شاید برای شما جالب باشد