سرپرست پارک علم و فناوری خلیج فارس(قشم) منصوب شد

دکتر منصور غلامی، وزیر علوم، تحقیقات و فناوری در حکمی، دکتر محمد شریف رنجبر را به عنوان سرپرست پارک علم و فناوری خلیج فارس(قشم) منصوب کرد.

سرپرست پارک علم و فناوری خلیج‌فارس(قشم)
زمان مطالعه: 2 دقیقه

به گزارش مارین‌پرس، در این حکم انتصاب خطاب به دکتر رنجبر آمده است:

ضمن تشکر از زحمات جناب آقای دکتر فتی و آرزوی توفیق برای ایشان، بر اساس پیشنهاد معاون محترم پژوهش و فناوری، به موجب این حکم به سمت سرپرست پارک علم و فناوری خلیج فارس(قشم) منصوب می‌شوید.

انتظار می‌رود با پیگیری‌های جنابعالی و مساعدت‌های سازمان منطقه آزاد قشم و مدیر عامل محترم سازمان، توافق نهایی برای واگذاری اراضی، شرایط مورد نظر هیئت امنای پارک برای تداوم کار پارک و پشتیبانی از شرکت‌ها و موسسات فراهم شود.

ان‌شاءالله با توکل به خداوند سبحان، پیروی از آموزه‌های اسلامی و مبانی علمی، مأموریت‌ها و وظایف محوّله را برپایه قوانین، سیاست‌ها و برنامه‌های مصوّب دولت تدبیر و امید و طرح‌های پیشنهادی به مجلس محترم شورای اسلامی اجرا، نقشی شایسته در تحقق اهداف نظام علم و فناوری ایفا نمایید.

دکتر محمدشریف رنجبر متولد 1352 در قشم و عضو هیئت علمی دانشگاه هرمزگان است.

وی دانش‌آموخته کارشناسی زیست شناسی از دانشگاه شهید باهنر کرمان، کارشناسی ارشد رشته علوم دریایی و اقیانوسی-گرایش بیولوژی دریا از دانشگاه شهید چمران اهواز و دکتری در رشته بیولوژی دریا از دانشگاه علوم و فنون دریایی خرمشهر است.

دکتر رنجبر، چاپ بیش از ۲۵  مقاله علمی-پژوهشی در مجلات نمایه شده ISI و ISC، انتشار بیش از ۳۰ مقاله در کنفرانس های ملی و بین المللی، راهنمایی و مشاوره ۲۷ پایان‌نامه کارشناسی ارشد یا دکتری حرفهای/دکتری تخصصی و مدیریت ۳ طرح پژوهشی ملی و بین‌المللی در دانشگاه هرمزگان را در کارنامه فعالیت‌های علمی و پژوهشی خود دارد.

از سوابق اجرایی وی می‌توان به معاون فناوری و پشتیبانی پارک زیست فناوری خلیج فارسجزیره قشم از سال ۱۳۸۶ تا ۱۳۸۸، دبیر شورای فناوری پارک زیست فناوری از سال ۱۳۸۶ تا ۱۳۸۸، عضو شورای اسلامی شورای شهر قشم در دوره‌های اول و پنجم، کارشناس ارشد ارزیابی در مدیریت محیط زیست منطقه آزاد قشم از ۱۳۸۰-۱۳۸۵، عضو شورای عالی ارزیابی زیست محیطی سازمان منطقه آزاد قشم از بهمن ماه ۱۳۹۱، عضو کمیته راهبری ملی در برنامه کمکهای کوچک تسهیلات جهانی محیط زیست در ایران (GEF/SGP) و مدیر ۵ طرح اجرایی/توانمندسازی جوامع روستایی-صیادی برنامه کمک‌های کوچک تسهیلات جهانی محیط زیست و همکار بیش از ۲۰ طرح  اشاره کرد.

آخرین اخبار دریایی:

آخرین ویدئوهای دریایی:

شکیلا لشکری

دانشجوی دکتری فیزیک دریا -  سردبیر مرین‌پرس

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

پست بعدی

کارگاه آموزشی دریانوردی در دانشکده فنی محمودآباد به بهره برداری رسید

د شهریور 11 , 1398
رییس دانشگاه فنی و حرفه ای محمودآباد از بهره برداری کارگاه آموزشی دریانوردان دانشکده فنی در متراژ حدود ۳۰۰ متر مربع با پنج کلاس خبر داد.
کارگاه آموزشی دریانوردی در دانشکده فنی محمودآباد

شاید برای شما جالب باشد