دانشگاه علوم و فنون دریایی خرمشهر میزبان سومین دوره مسابقات ملی شناورهای کارتنی

به همت انجمن علمی کشتی سازی و با همکاری معاونت فرهنگی و اجتماعی دانشگاه و با هدف پرورش استعدادها و خلاقیتها ، تقویت کار گروهی و همچنین ایجاد فضای پر شور و نشاط در بین دانشجویان با رقابت در یک عرصه علمی – فرهنگی و هنری، سومین دور از مسابقات شناورهای کارتنی در اسفندماه ماه 1398 به میزبانی دانشگاه علوم و فنون دریایی خرمشهر و با حضور دانشجویان سراسر کشور برگزار می شود.

سومین دوره مسابقات شناورهای کارتنی دانشگاه علوم و فنون دریایی خرمشهر
زمان مطالعه: 1 دقیقه

به گزارش مارین‌پرس، شایان ذکر است که اولین دور این مسابقات در سطح دانشگاه در سال 1396 و دومین دور آن در سال 1397 و در سطح دانشگاه های استان خوزستان و با استقبال بی نظیر دانشجویان در محل رودخانه اروند صغیر واقع در جزیره مینو به اجرا درآمد .

بر اساس اعلام دبیرخانه مسابقات ، دانشجویان علاقمند از دانشگاه های سراسر کشور اعم از دولتی ، آزاد و غیره تا تاریخ 15 بهمن ماه می توانند فرم تقاضای شرکت در مسابقه را اینجا تکمیل و یا جهت اطلاعات بیشتر با دبیرخانه مسابقات به شماره  06153534115 تماس حاصل فرمایند.

آخرین اخبار دریایی:

آخرین ویدئوهای دریایی:

شکیلا لشکری

دانشجوی دکتری فیزیک دریا -  سردبیر مرین‌پرس

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

پست بعدی

۵ زیردریایی برتر که جهان را ظرف ۳۰ دقیقه نابود می‌کنند

پ بهمن 10 , 1398
نشنال اینترست از پنج زیردریایی مرگبار جهان شامل یک کشتی استراتژیک کلاس «بوری» روسیه پرده برداشت که دارای ۱۶ موشک بالستیک قاره‌پیما با برد تا ۸۰۰۰ کیلومتر است.

شاید برای شما جالب باشد