دوره کارآموزی دانشگاه دریانوردی چابهار راه اندازی شد

معاون آموزشی و تحصیلات تکمیلی دانشگاه دریانوردی و علوم دریایی چابهار گفت: دوره کارآموزی دانشجویان رشته علوم دریایی این دانشگاه پس از حدود چهار سال و رفع مشکلات به طور مجدد راه اندازی شد.

زمان مطالعه: 1 دقیقه

به گزارش مارین‌پرس، جعفر سجادی  اظهار داشت: دانشجویان دریایی که در رشته‌های موتور، عرشه، برق و مخابرات کشتی تحصیل می‌کنند ملزم به گذراندن دوره کارورزی دریا هستند.

وی گفت: از سال ۱۳۹۴ مجوز برگزاری این دوره‌ها برای دانشجویان به دلیل برخی سیاست‌ها از سوی شرکت‌های کشتیرانی صادر نشد که پس از تلاش‌ها هم اینک این دوره‌ها مجدد برگزار می‌شود.

معاون آموزشی و تحصیلات تکمیلی دانشگاه دریانوردی و علوم دریایی چابهارگفت: از سال ۱۳۹۴ به دلیل اینکه شرکت‌های کشتیرانی بورسیه کردن دانشجویان را متوقف کردند این دانشگاه اقدام به جذب دانشجوی آزاد کرد و دانشجویان برای گذراندن دوره کارورزی علاوه بر مشکل خروج از کشور با مشکل خودداری شرکت‌های کشتیرانی از پذیرفتن دانشجویان بر روی کشتی‌ها برای گذراندن این دوره نیز مواجه بودند.

وی تصریح کرد: مشکل نظام وظیفه دانشجویان با تلاش و رایزنی‌های گسترده با سازمان نظام وظیفه، سازمان دانشجویان وزارت علوم، تحقیقات و فناوری، سازمان بنادر و دریانوردی و شرکت‌های کشتیرانی برطرف شده به طوریکه نخستین دوره از دانشجویان تیرماه سالجاری اعزام خواهند شد.

آخرین اخبار دریایی:

آخرین ویدئوهای دریایی:

شکیلا لشکری

دانشجوی دکتری فیزیک دریا -  سردبیر مرین‌پرس

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

پست بعدی

۲۰۰ طرح عمرانی در منطقه آزاد چابهار در حال اجراست

ش اردیبهشت 7 , 1398
معاون اقتصادی و سرمایه گذاری منطقه آزاد چابهار گفت: ۲۰۰ طرح عمرانی و خدماتی در سطح این منطقه با پیشرفت مناسب در حال اجراست که حدود ۴۰ طرح در سالجاری افتتاح می‌شود.

شاید برای شما جالب باشد