نجات کشتی تجاری حامل محموله کانتینر در لنگرگاه بندر عسلویه

نجات کشتی تجاری حامل محموله کانتینر در لنگرگاه بندر عسلویه

به گزارش مرین‌پرس از بوشهر، عمران مرادپور با اشاره به نجات کشتی تجاری حامل محموله کانتینر اظهار داشت: لنگر کشتی تجاری کانتینربر ساعت ۱۲ روز گذشته در لنگرگاه عسلویه به سبب شرایط بد جوی بریده شده و در شرایط اضطرار قرار گرفت.

وی بیان کرد: با قرار گرفتن این شناور در شرایط اضطراری و همچنین وجود نقص فنی در موتور کشتی تصمیم بر این شد تا کشتی مضطر هر چه سریعتر به محل امن و حوضچه انتقال داده شود.

مدیر اداره بندر و دریانوردی عسلویه ادامه داد: پس از هماهنگی صورت گرفته با معاون عملیات دریایی پایانه‌ها و مخازن پتروشیمی، قرار شد که شناور یاد شده با اسکورت دو یدک‌کش برای پهلوگیری به سمت حوضچه دوم پتروشیمی منتقل شود.

مرادپور ادامه داد: در ساعت ۱۸ و ۳۰ دقیقه کشتی به سمت موقعیت در نظر گرفته شده حرکت داده شد و سپس دو یدک‌کش به نام‌های عسلویه ۲ و نیمروز  برای همکاری با این کشتی اعزام شدند.

وی یادآور شد: در ادامه نیز برای پهلودهی کشتی یاد شده به یدک‌کش فتح‌المبین اعلام شد که برای همکاری اعزام شود.

مرادپور ادامه داد: در ساعت ۲۰ و ۴۰ دقیقه کشتی یاد شده با کمک یدک‌کش‌های یاد شده در اسکله عسلویه پهلو گرفت.

منبع

آخرین ویدئوهای دریایی:

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

پست بعدی

۱۰ محصول فنّاورانه صنعت دریایی رونمایی شد

ی بهمن ۹ , ۱۴۰۱
به گزارش مرین‌پرس، در حاشیه برپایی نمایشگاه توانمندی‌ها و محصولات فنّاورانه حوزه صنایع دریایی که صبح امروز در خانه نوآوری و فنّاوری ایران واقع در نمایشگاه بین‌المللی برگزار شد،  از ۱۰ محصول فنّاورانه این حوزه نمایی شد. در این مراسم دکتر روح الله دهقانی فیروزآبادی، معاون علمی،  فنّاوری و اقتصاد […]