صدور مجوز احداث جایگاه سوخت شناور‌های تجاری در بندر سجافی هندیجان

صدور مجوز احداث جایگاه سوخت شناور‌های تجاری در بندر سجافی هندیجان

به گزارش خبرنگار مانا از روابط عمومی اداره کل بنادر و دریانوردی استان خورستان، صدرالله بهرامی اظهار داشت: بر اساس این مجوز دومین جایگاه سوخت ساحلی شناور‌های تجاری در بندر سجافی  توسط سرمایه‌گذاری بخش خصوصی و در کیلومتر ۲۰ محور هندیجان – سجافی و با هدف مبارزه با قاچاق سوخت و ساماندهی آن راه‌اندازی می‌شود.

وی در ادامه افزود: به استناد بند ۲۲ماده ۳ آیین‌نامه سازمان بنادر و دریانوردی و همچنین تبصره الحاقی آن مصوب سال ۱۳۸۷ مجلس شورای اسلامی، ساخت و ساز و بهره‌برداری بدون مجوز از اسکله، تأسیسات ساحلی و دریایی در آبراهه‌های قابل کشتیرانی و حریم ۶۰ متری سواحل آن‌ها ممنوع است.

وی با تأکید بر این اینکه کلیه متقاضیان اعم از حقیقی و حقوقی می‌بایست قبل از اقدام به ساخت و ساز یا بهره‌برداری نسبت به اخذ مجوز‌های قانونی اقدام نمایند، خاطر‌نشان کرد: صدور مجوز‌های ساخت و ساز در سواحل حسب اعمال حاکمیت در عرصه سواحل کشور صورت خواهد گرفت و همه فعالان اقتصادی در حوزه سواحل و بنادر ملزم به رعایت قوانین و اخذ مجوز هر‌گونه فعالیت هستند.

بندر سجافی با برخورداری از مزایایی نظیر پسکرانه جمعیتی مناسب در حوزه بازار، زیرساخت‌های مناسب برای صادرات آبزیان، محصولات کشاورزی و احشام، دارای قابلیت‌هایی همچون راه‌اندازی تجارت از طریق کالا‌های ته‌لنجی و همراه ملوان شامل لوازم برقی و لوازم یدکی خودرو و همچنین  تجارت ساحلی با استان بوشهر می‌باشد.

منبع

آخرین اخبار دریایی:

آخرین ویدئوهای دریایی:

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

پست بعدی

پرورش ماهی در قفس صیادان ساروی در آب‌های ساحلی خزر

ی اسفند ۷ , ۱۴۰۱
طرح پرورش ماهی در قفس صیادان ساروی در شرکت تعاونی پره صیادی اسلامی در آب‌های ساحلی خزر اجرا شد. به گزارش راد، مدیر کل شیلات مازندران افزود: در مدت یکماه گذشته با استقبال ۳۰۰‌ صیاد در قالب ۴ شرکت تعاونی صیادی پره در شهرستان جویبار وساری، تولید ماهی در قفس‌های […]
پرورش ماهی در قفس صیادان ساروی در آب‌های ساحلی خزر