هتل ساحلی «خورشید» امروز در بوشهر افتتاح می‌شود/کلنگ زنی پارک ساحلی در بوشهر با حضور وزیر میراث

هتل ساحلی «خورشید» امروز در بوشهر افتتاح می‌شود/کلنگ زنی پارک ساحلی در بوشهر با حضور وزیر میراث

اسماعیل سجادی منش در گفتگو با خبرنگار مانا با اشاره به سفر ریاست جمهوری به استان بوشهر به همراه هیئت همراه از افتتاح پروژه‌های گردشگری در استان نیز با حضور وزیر میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی خبر داد.

مدیر کل اداره میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی استان بوشهر گفت: با حضور وزیر میراث‌فرهنگی ۱۶ پروژه شاخص در سه حوزه تخصصی با اعتبار بیش از ۱۸۰۰میلیارد تومان به طور متمرکز و با ویدئو کنفرانس افتتاح می‌شود.

وی با اشاره به اینکه طی این سفر ۶ هتل در استان بوشهر افتتاح و یا عملیات اجرایی آن‌ها شروع خواهد شد، بیان داشت:  افتتاح هتل بزرگ خورشید یکی از شاخص‌ترین آن‌ها است که با حضور وزیر میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی هتل ساحلی «خورشید» در بوشهر با ظرفیت ۳۰۰ تخت در چهار طبقه امروز به بهره برداری خواهد رسید.

به گفته این مقام مسئول در استان بوشهر، هتل بزرگ ساحلی خورشید پس از یک دهه در دولت سیزدهم با حمایت‌های ویژه مدیر ارشد استان، معاون اقتصادی استانداری، بانک عامل، مجموعه اداره کل متبوع و پشتکار سرمایه‌گذار افتتاح می‌شود.

مدیرکل میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی استان بوشهر در خصوص پروژه هتل بزرگ خورشید گفت: ارزش سرمایه‌گذاری این پروژه بیش از ۱۲۰۰ میلیارد تومان بوده و هم‌چنین زیربنای آن ۱۸ هزار متر مربع است.

سجادی منش در ادامه گفته‌های خود همچنین از کلنگ زنی پارک ساحلی در بوشهر با حضور وزیر میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی به عنوان یکی دیگر از پروژه‌های مهم گردشگری استان طی امروز خبر داد.

منبع

آخرین اخبار دریایی:

آخرین ویدئوهای دریایی:

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

پست بعدی

اعلام وصول لایحه مبارزه با راهزنی دریایی

پ اسفند ۱۱ , ۱۴۰۱
یک عضو هیات رئیسه مجلس شورای اسلامی لایحه مبارزه با راهزنی دریایی و طرح نظام آموزش همگانی را اعلام وصول کرد. به گزارش راد، احمد نادری در جلسه علنی نوبت سوم امروز (چهارشنبه) مجلس، طرح ها و لوایح زیر را اعلام وصول کرد: لایحه مبارزه با راهزنی دریایی لایحه ارجاع […]
سهم ایران در بانکرینگ؛ از رویایِ ۵۰ درصدی تا واقعیتِ ۵ درصدی!