افتتاح چهار پست اسکله در بندر دیّر

افتتاح چهار پست اسکله در بندر دیّر

به گزارش خبرنگار مانا از بوشهر، محمد شکیبی نسب از پیشرفت فیزیکی مطلوب پروژه احداث چهار پست اسکله رمپ در بندر دیّر به عنوان یکی از کانون‌های اصلی صادرات ایران به کشور قطر خبر داد.

وی با بیان اینکه عملیات اجرایی چهار پست اسکله رمپ در هفته دولت سال ۱۴۰۱ آغاز شد اظهار داشت: پیش بینی شده این پروژه در اردیبهشت سال ۱۴۰۳ به بهره برداری برسد.
وی بیان کرد: این پروژه با عنوان یکی از پروژه‌های مهم و زیرساختی در بندر دیّر در مجموع با یک‌هزار میلیارد ریال اعتبار احداث می‌شود.
مدیرکل بنادر و دریانوردی استان بوشهر ادامه داد: اکنون عملیات لایروبی در محل احداث اسکله‌های بلوک وزنی پروژه در حال انجام است و بیش از ۳۳ درصد از قطعات بلوک‌های پیش ساخته در کارگاه تولید شده است.
شکیبی نسب افزود: عمده هدف این پروژه تسهیل در تخلیه و بارگیری و همچنین افزایش ضریب ایمنی فعالیت‌های بندری در دیّر به عنوان یکی از کانون‌های اصلی صادرات ایران به قطر است.
وی تصریح کرد: پیش بینی شده با احداث چهار پست اسکله رمپ در بندر دیّر، روند فعالیت این بندر در بخش صادرات و واردات رونق و رشدی دوچندان به خود بگیرد.
شکیبی نسب گفت: محوطه سازی به مساحت سه هکتار از دیگر اقدامات انجام شده در بندر دیر است که منجر به تسهیل در تخلیه و بارگیری در این بندر تجاری شده است.

منبع

آخرین اخبار دریایی:

آخرین ویدئوهای دریایی:

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

پست بعدی

اقتصاد دریامحور یعنی گره زندگی مردم به دریا

د اردیبهشت ۱۱ , ۱۴۰۲
معاون هماهنگ کننده ارتش جمهوری اسلامی ایران مطرح کرد؛ معاون هماهنگ کننده ارتش جمهوری اسلامی ایران با بیان اینکه بسیاری از مشکلات موجود در کشور با توجه به منابع و منافعی که ما در دریا داریم و خدادادی است، می‌ تواند رفع شود، گفت: اقتصاد دریامحور یعنی زندگی مردم به […]
اقتصاد دریامحور یعنی گره زندگی مردم به دریا