تعیین تکلیف کالا‌های متروکه بنادر گناوه و ریگ

تعیین تکلیف کالا‌های متروکه بنادر گناوه و ریگ

به گزارش خبرنگار مانا از بوشهر، رحیم بهادری با اشاره به تعیین تکلیف کالاهای متروکه بندر ریگ و گناوه اظهار داشت: به دستور رئیس دادگستری بندر ریگ و مسئولان ذی‌ربط کالاهای ممنوعه و غیرقابل مصرف سنواتی متروکه در انبارهای این بنادر امحا شد.

وی اضافه کرد: به دستور دادستان گناوه کار‌گروه تعیین تکلیف کالاهای موجود در انبارها تشکیل و مقرر شد طی ۳۰ روز آینده کلیه کالاهای متروکه در انبارهای این بندر تعیین تکلیف و خارج شوند.

در جلسه تعیین تکلیف کالاهای متروکه نیز نمایندگان اداره بنادر و دریانوردی و همچنین گمرک گناوه نیز از عملکرد اداره کل جمع‌آوری و فروش اموال تملیکی استان بوشهر تقدیر و دادستان گناوه نیز پس از بازدید از انبار اداره کل جمع‌آوری و فروش اموال تملیکی گناوه از تعیین تکلیف کالاهای در اختیار اموال تملیکی تشکر کرد.

مدیرکل جمع‌آوری و فروش اموال تملیکی استان بوشهر ضمن تشکر از مسئولین قضایی و گمرکات و بنادر در دو بندر شمالی استان بوشهر از خروج هر چه سریعتر کالاهای متروکه بنادر برای حمایت و جذب تجار و سرمایه‌گذاران در استفاده از انبارهای موجود خبر داد.

منبع

آخرین اخبار دریایی:

آخرین ویدئوهای دریایی:

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

پست بعدی

جایگاه «چابهار» در اقتصاد آسیای مرکزی

د اردیبهشت ۱۸ , ۱۴۰۲
استاد دانشگاه اورال روسیه گفت: بندر چابهار می‌تواند مبنای مهمی برای تجارت آسیای مرکزی با شبه جزیره هند و حتی جنوب شرق آسیا شود و ظرفیت بسیار بالایی برای ارتباط اوراسیا و روسیه با بلاروس، کشور‌های عربی و آفریقایی دارد. به گزارش راد، در نشست «ظرفیت ژئوپلیتیک و ژئواکونومیک ایران […]
جایگاه «چابهار» در اقتصاد آسیای مرکزی