ایجاد کریدور ترانزیتی از بندر صحار عمان تا پاکستان، مصر و هند

ایجاد کریدور ترانزیتی از بندر صحار عمان تا پاکستان، مصر و هند

به گزارش گروه بین‌الملل مانا به نقل از سایت پورت تکنولوژی؛ این خط جدید از سوم ژوئیه ۲۰۲۳ میلادی عملیات انتقال کالا را آغاز خواهد کرد و بندر  صحار عمان را به  بنادر قاسم (پاکستان)، پورت سعید (مصر)، بندر سخنا (مصر)، بندر کلکته (هند) و بندر جواهر لعل نهرو (هند) متصل خواهد کرد. ضمن اینکه تردد در بنادر عربستان سعودی را نیز در دستور کار دارد.

 براساس این گزارش «کریستوفر کوک» مدیر‌عامل مرسک در امارات، عمان و قطر در این ارتباط گفت: پیوستن این شرکت به گروه ترانزیتی شاهین اکسپرس به افزایش تجارت بین عمان، هند و امارات کمک خواهد کرد تا برنامه ریزی برای تأمین زنجیرۀ لجستیک را شدت بخشد.

وی افزود:  مقاما‌ت عمانی در صدد هستند تا با تقویت سرویس شاهین اکسپرس هند را به کریدور امارات و عربستان سعودی متصل کنند.

شایان ذکر است: شاهین اکسپرس یک شرکت لجستیکی است که فعالیت‌های ترانزیتی را بین عمان و بازار‌های اصلی هند و خلیج فارس انجام داده و به تقاضا‌های مشتریان پاسخ می‌دهد.

با پیوستن شرکت مرسک به گروه شاهین اکسپرس یک فروند کشتی به ظرفیت ۲۸۰۰ TEU در اختیار این گروه قرار می‌گیرد.

منبع

آخرین ویدئوهای دریایی:

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

پست بعدی

راه اندازی شرکت کشتیرانی مشترک ایران و روسیه/ ایجاد هاب رودخانه‌ای با سه بندر روسیه

ش خرداد ۲۷ , ۱۴۰۲
به گزارش مانا، در پی سفر مهرداد بذرپاش وزیر راه و شهرسازی به سن‌پترزبورگ روسیه، جلسه‌ای با دستیار رئیس جمهور روسیه و استانداران حوزه رود ولگا در راستای بررسی ظرفیت‌ها و امکانات حمل‌و‌نقل از مسیر ولگا و دریای خزر برگزار شد. همچنین وزیر راه و شهرسازی با استانداران استان‌های سامارا، […]