۱۵۳ ردیف کالای متروکه در بندر گناوه تعیین تکلیف شد

۱۵۳ ردیف کالای متروکه در بندر گناوه تعیین تکلیف شد

به گزارش خبرنگار مانا از بوشهر، کیامرث جوکار از تعیین تکلیف کالا‌های متروکه در انبار‌های بندر گناوه خبر داد و اظهار داشت: ۱۵۳ ردیف کالای متروکه مستقر در انبار‌های بندر گناوه تعیین تکلیف شد و این اقلام هر کدام به میزان متفاوتی از یک تا  ده‌ها کارتن بودند که پس از ماه‌ها پیگیری نسبت به تعیین تکلیف آن‌ها اقدام شد.

وی بیان کرد: همچنین ۳۵ ردیف از کالا‌های موجود در انبار‌های بندر گناوه که تاریخ گذشته و غیرقابل مصرف بودند در حضور دادستان شهرستان گناوه امحاء شدند.
رئیس اداره بندر و دریانوردی گناوه تصریح کرد: در این راستا از همکاری و مساعدت دادستان، مدیرکل جمع آوری و فروش اموال تملیکی استان و معاون بندری اداره کل بنادر و دریانوردی استان بوشهر برای سرعت بخشی به روند تعیین تکلیف کالا‌های متروکه بندر گناوه با قدمت یک تا ده ساله قدردانی می‌شود.

جوکار افزود: تسهیل در فعالیت تجار و بازرگانان در اولویت نخست اداره بندر و گناوه است که بر همین اساس تمام ظرفیت‌ها برای خدمات رسانی شایسته به جامعه هدف به کارگیری شده است.

منبع

آخرین اخبار دریایی:

آخرین ویدئوهای دریایی:

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

پست بعدی

لزوم ترخیص و انتقال کالا‌های فسادپذیر از انبار‌های بندر امام خمینی

ش خرداد ۲۷ , ۱۴۰۲
به گزارش خبرنگار مانا، احسان خاندوزی دربازدید از انبار‌های بندر امام خمینی در گفتگو با خبرنگاران رسانه‌ها بر خروج کالا از انبار‌های این مجتمع بندری تاکید کرد و گفت: برخی کالا‌ها امکان خرابی و آلودگی بیشتری دارند، بنابراین باید برای ترخیص این کالا‌ها براساس استاندارد با سرعت بیشتری اقدام شود. […]