همکاری‌های دریایی ایران و پاکستان گسترش می‌یابد

به گزارش مانا، امیر دریادار «شهرام ایرانی» فرمانده نیروی دریایی ارتش جمهوری اسلامی ایران که در صدر هیئت عالی رتبه نظامی به پاکستان سفر کرده است، گفت: نیروی دریایی ارتش ایران و پاکستان تعاملات خوبی در زمینه آموزش، همکاری دفاعی و دریایی و همچنین رزمایش‌های مرکب دارند.

فرمانده نیروی دریایی ارتش جمهوری اسلامی ایران با ابراز خرسندی از سطح روابط کنونی نیروی دریایی ایران و پاکستان، از برگزاری رزمایش چندملیتی با حضور کشور‌های ایران، چین، روسیه و پاکستان در پایان امسال‌ خبر داد.

پیشرفت‌های ایران در زمینه تولیدات دفاعی به ویژه در حوزه امنیت دریا از دیگر محور‌های گفت و گوی مقامات نیروی دریایی ایران وپاکستان اعلام شده است.

امیر دریادار «شهرام ایرانی» فرمانده نیروی دریایی ارتش جمهوری اسلامی ایران به دعوت دریابد «محمد امجد خان نیازی» فرمانده نیروی دریایی پاکستان با هدف افزایش همکاری‌های امنیتی و مبارزه با تروریسم دریایی ضد کشور‌هایی که به صورت غیر موجه در منطقه حضور دارند، به این کشور سفر کرده است.

فرمانده نیروی دریایی ارتش جمهوری اسلامی ایران روز دوشنبه با «سید عاصم منیر» فرمانده ارتش پاکستان نیز دیدار و درباره تقویت روابط دفاعی – نظامی میان دو کشور همسایه رایزنی کرد.

منبع

آخرین اخبار دریایی:

آخرین ویدئوهای دریایی:

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

پست بعدی

سهم دریانوردان در صیانت از امنیت اقتصادی غیرقابل انکار است

س خرداد ۳۰ , ۱۴۰۲
به گزارش بازار به نقل از سازمان بنادر و دریانوردی، علی اکبر صفایی معاون وزیر راه و شهرسازی و مدیرعامل سازمان بنادر و دریانوردی در پیامی روز جهانی دریانورد را به جامعه‌ دریایی و دست اندرکاران حمل و نقل دریایی کشور تبریک گفت. در پیام علی‌اکبر صفایی معاون وزیر راه […]