ذخیره‌سازی دو میلیارد قطعه بچه میگو در استخر‌های ساحلی بوشهر

 

ذخیره‌سازی دو میلیارد قطعه بچه میگو در استخر‌های ساحلی بوشهر

عقیل امینی در گفتگو با خبرنگار مانا در بوشهر، یکی از ظرفیت‌های مهم استان را پرورش آبزیان از جمله ماهی و میگو دانست و اظهار داشت: استان بوشهر با تولید بیشترین میگو پرورشی، قطب تولید این محصول در کشور شناخته شده است.

وی تولید ۳۸ هزار تن میگو پرورشی در سال گذشته را مورد اشاره قرار داد و با بیان اینکه امسال سطح اراضی پرورش میگو افزایش یافته است تصریح کرد: سطح اراضی پرورش میگو به هفت هزار و ۲۵۹ هکتار افزایش یافته است.
امینی با بیان اینکه ذخیره‌سازی میگو در استخر‌های پرورشی تا پایان تیر ماه ادامه دارد از ذخیره‌سازی ۲.۱ میلیارد قطعه بچه میگو در استخر‌های پرورشی استان خبر داد و خاطرنشان کرد: این بچه میگو‌ها در سطح پنج هزار و ۶۱۶ هکتار اراضی ساحلی ذخیره شده است
مدیرکل شیلات استان بوشهر با بیان اینکه برداشت محصول میگو پرورشی از اواخر شهریور ماه آغاز می‌شود گفت: پیش‌بینی می‌شود افزون ۴۴ هزار تن میگو از این اراضی برداشت شود.

منبع

آخرین اخبار دریایی:

آخرین ویدئوهای دریایی:

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

پست بعدی

اجتماع دوباره ابرنفتکش‌های سعودی در آب‌های مصر

ش تیر ۱۷ , ۱۴۰۲
به گزارش مانا، تعداد ابرنفتکش‌هایی که نزدیک بندر عین سخنه مصر (واقع در بخش جنوبی خط لوله متصل کننده دریای سرخ به دریای مدیترانه) لنگر انداخته‌اند، به هشت کشتی افزایش یافت. تعداد ابرنفتکش‌های متوقف در این محدوده، در اوج خود به ۱۰ کشتی رسیده بود. بر اساس گزارش بلومبرگ، شش […]