نجات ۴۴٣ دریانورد در آب‌های هرمزگان در ۶ ماهه نخست امسال

به گزارش مانا، “اسماعیل مکی زاده” با اشاره به نجات ۴۴٣ دریانورد توسط تیم‌های امداد و نجات دریایی استان افزود: تعداد کل ماموریت‌های عملیات‌های جستجو و نجات دریایی در شش ماهه امسال ١٠١ مورد بوده که نسبت به مدت مشابه سال قبل ١۶ درصد افزایش داشته است.

وی ادامه داد: در عملیات‌ها ۶١ فروند قایق صیادی و تفریحی، ٢١ فروند شناورهای تجاری،١۴ فروند لنج و پنج فروند کشتی نفتکش اعلام شرایط اضطرار کردند که از این تعداد یک فروند لنج و یک فروند قایق غرق شدند.

معاون امور دریایی اداره کل بنادر و دریانوردی هرمزگان یادآور شد: از ١٠١ عملیات دریایی انجام شده ۵٧ مورد خدمات پزشکی به دریانوردان در پهنه آبراه‌های استان از سوی مرکز جستجو و نجات دریایی (MRCc ) ارائه شده است. 

در گستره آبی استان هرمزگان که خلیج فارس و دریای عمان را در دل خود جای داده علاوه بر هشت فروند شناور ناجی ۳۶ ایستگاه همیار ناجی (دریانوردان بومی و با شناورهای صیادی و تجار منطقه) به صورت شبانه‌روزی در امر جستجو و نجات دریایی فعالیت می‌کنند.

منبع

آخرین اخبار دریایی:

آخرین ویدئوهای دریایی:

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

پست بعدی

گمرک بندر دیر موفق به اخذ مجوز واردات خودرو شد

س مهر ۱۸ , ۱۴۰۲
به گزارش خبرنگار مانا از بوشهر،  علی سلیمانی در نشست با فرماندار دیر با اشاره به توسعه تجارت دریایی بندر دیر را قطب صادرات کالا به قطر نام برد و اظهار داشت: بندر دیر با توجه به ظرفیت آن نقش مهمی در واردات و ترخیص  کالا دارد. وی با بیان […]