توقیف دو فروند قایق موتوری بدون مجوز به علت صید ترال در بندر بوشهر

توقیف دو فروند قایق موتوری بدون مجوز به علت صید ترال در بندر بوشهر

سرهنگ عبدالکریم غلامی در گفتگو با خبرنگار مانا در بوشهر با تأکید بر برخورد با صید غیرمجاز در خلیج فارس در راستای حفاظت از ذخایر آبزیان در زیستگاه‌های مختلف دریایی اظهار داشت: با خاطیان و متخلفین حوزه صید و صیادی در خلیج فارس برخورد قاطع می‌شود.

وی از شناسایی دو فروند شناور صید غیرمجاز در استان بوشهر خبر داد و گفت: در راستای تشدید اقدامات کنترلی و نظارتی، عوامل این یگان درگشت دریایی دو فروند قایق موتوری بدون مجوز را به دلیل انجام صید ممنوعه ترال و صید و صیادی بدون کسب مجوز شیلات در استان بوشهر متوقف کردند.

وی ادامه داد: دو جفت تخته صید ترال قایق، دو رشته تور ترال میگو قایق، چهار حلقه طناب و مقدار ۱۸ کیلوگرم میگو از این دو شناور کشف گردید.

فرمانده یگان حفاظت منابع آبزیان شیلات استان بوشهر تصریح کرد: در این راستا برای این شناور‌های متخلف، پرونده تشکیل و برای برخورد و سیر مراحل قانونی به مراجع قضایی استان بوشهر ارجاع شد و درحال رسیدگی و اقدام لازم است.

سرهنگ غلامی افزود: حفاظت از منابع آبزی امری بسیار مهم و حیاتی و میراثی برای آیندگان است که باید در حفظ و صیانت از آن به جد تلاش کرد.

منبع

آخرین اخبار دریایی:

آخرین ویدئوهای دریایی:

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

پست بعدی

پرونده ثبت جهانی بندر تاریخی لافت به زودی نهایی می‌شود

ج مهر ۲۱ , ۱۴۰۲
محمد محسنی در گفتگو با خبرنگار مانا با اشاره به اهمیت بندر تاریخی لافت به عنوان یکی از مهمترین مواریث خلیج فارس اظهار داشت: تهیه پرونده ثبت جهانی بافت تاریخی لافت طی چند سال اخیر توسط کارشناسان میراث فرهنگی در استان هرمزگان در دست تهیه بوده است. مدیر کل اداره […]