انعقاد تفاهم‌‏نامه همکاری صندوق توسعه صنایع دریایی و صندوق پژوهش و فنّاوری مازندران

انعقاد تفاهم‌‏نامه همکاری صندوق توسعه صنایع دریایی و صندوق پژوهش و فنّاوری مازندران

به گزارش مانا به نقل از روابط عمومی صندوق توسعه صنایع دریایی، در جلسه‏‌ای که دهم آبان ماه سال جاری در دفتر صندوق توسعه صنایع دریایی برگزار شد، مدیرعامل صندوق توسعه صنایع دریایی و مدیرعامل صندوق‏ پژوهش و فنّاوری مازندران با تنظیم و امضای تفاهم‏نامه همکاری، فصل جدیدی از مشارکت و همکاری را آغاز کردند.

براساس این توافقنامه، طرفین موافقت نمودند که در طرح‏های فنّاور، نوآور و صنعت دانش‏‌بنیان مشارکت نمایند، همچنین طرفین در فعالیت‏های مرتبط با بررسی تقاضاهای متقاضیان در حوزه اقتصاد دریا همکاری‏های لازم را به عمل خواهند آورد.

محمد محمودی مدیرعامل صندوق توسعه صنایع دریایی یکی از حلقه‌‏های اصلی و بنیادین پیشرفت در حوزه اقتصاد دریا را شبکه‌‏سازی میان ذی‏‌نفعان و افزایش تعامل با افراد دارای خلاقیت و سازمان‏های مبتنی بر دانش دانست و عنوان کرد: صندوق توسعه صنایع دریایی علاقمند است با استفاده از قابلیت‏‌های صندوق پژوهش و فنّاوری مازندران و با توسعه همکاری آتی با دیگر صندوق‏های پژوهش و فنّاوری به ویژه در استان‏های ساحلی، گامی مثبت در جهت رشد و تعالی اقتصاد دریا بردارد.

سید جعفر هاشمی مدیر عامل صندوق پژوهش و فنّاوری استان مازندران این همکاری و مشارکت را مغتنم دانست و بیان کرد: صندوق‏های‏ پژوهش و فنّاوری می‏‌تواند نقش مهمی در پیشرفت‏ استان داشته باشد و صندوق مازندران با تعاملات سازنده با فعالان استان، در شناسایی فرصت‏های محلی موفق بوده و از رشد مطلوبی برخوردار است و برای همکاری با صندوق توسعه صنایع دریایی در اجرای سیاست‏های توسعه‏ای پیشگام بوده و امیدوار است با پشتیبانی خلاقیت‏های فردی و توسعه طرح‏های فنّاورانه بتواند در رشد و توسعه اقتصاد دریا مؤثر و همراه صندوق توسعه صنایع دریایی باشد.

گفتی است در راستای بیانیه گام دوم مبنی بر مردمی کردن اقتصاد و حرکت جهادی و دانش‏‌بنیان در استفاده از ظرفیت‏ها، نیروی انسانی مستعد و کارآمد در بهره‌‏برداری از فرصت‏های دریایی کشور، سیاست تقویت صندوق‌‏های پژوهش و فنّاوری به ویژه در استان‏های ساحلی، توسعه زیست‏‌بوم کارآفرینی و رشد اقتصاد دریا در دستور کار صندوق توسعه صنایع دریایی قرار دارد.

منبع

آخرین اخبار دریایی:

آخرین ویدئوهای دریایی:

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

پست بعدی

صدور هشدار دریایی سطح نارنجی در استان بوشهر

پ آبان ۱۱ , ۱۴۰۲
فرج‌الله شکوهی پور در گفتگو با خبرنگار مانا در بوشهر از افزایش سرعت وزش باد در استان بوشهر خبر داد و اظهار داشت: وزش باد نسبتاً شدید تا شدید شمالی گاهی بیش از ۶۰ کیلومتر در ساعت از جمله مخاطره صدور هشدار سطح نارنجی در استان است. وی از افزایش […]