مدیرعامل شرکت ملی نفتکش ایران منصوب شد

چهارشنبه, ۱۷ آبان ۱۴۰۲

گروه ترابران

سرپرست صندوق بازنشستگی کشوری در حکمی علی احمدی را به‌عنوان مدیرعامل، نایب‌رئیس و همچنین نماینده این صندوق در هیئت‌مدیره شرکت ملی نفتکش ایران منصوب کرد. ‌‎

به گزارش پایگاه خبری ترابران به نقل از روابط عمومی شرکت ملی نفتکش ایران، به موجب حکم مهدی مسکنی، سرپرست صندوق بازنشستگی کشوری، علی احمدی به‌عنوان مدیرعامل، نایب‌رئیس و همچنین نماینده این صندوق در هیئت‌مدیره شرکت ملی نفتکش ایران منصوب شد.

او در سال‎‌های گذشته ریاست دانشکده اقتصاد، مدیریت و مهندسی پیشرفت کشور و همچنین ریاست دانشگاه پیام نور را برعهده داشته است.

علی احمدی که دارای دکترای مدیریت تولید و کارشناسی ارشد مهندسی صنایع از دانشگاه تربیت مدرس است به‌عنوان استادتمام پایه ۳۸ رشته مدیریت تولید و‌ مهندسی صنایع در دانشگاه علم و صنعت ایران تدریس کرده و در زمینه‌های مدیریت نفت، گاز و پتروشیمی، مدیریت و برنامه‌‌ریزی راهبردی، مدیریت تحقیق و توسعه، نوآوری و فناوری و سیاست‌گذاری عمومی و حکمرانی علم و فناوری تخصص دارد.

‌‎ مدیرعامل جدید شرکت ملی نفتکش ایران حضور در کابینه دولت را در کارنامه سوابق خود دارد. از دیگر سوابق او می‎توان به ریاست هیئت‌مدیره و مدیرعاملی شرکت سرمایه‌گذاری صندوق‌های بازنشستگی کارکنان صنعت نفت (اهداف)، ریاست هیئت‌رئیسه صندوق‎های بازنشستگی، پس‌انداز و رفاه کارکنان صنعت نفت و ریاست هیئت‌مدیره صندوق بازنشستگی کشوری اشاره کرد.


منبع

آخرین ویدئوهای دریایی:

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

پست بعدی

توسعه دریامحور در مکران

پ آبان ۱۸ , ۱۴۰۲
سواحل مکران با اتصال چابهار به شبکه حمل محصولات باغی و یخچالی رونق بیشتری یافته. گامی در جهت تحقق توسعه دریامحور. منبع