هدایت منابع و تسهیلات به سمت توسعه دریامحور

به گزارش بازار، کاظم خاوازی امروز (دوشنبه) در حاشیه افتتاحیه هفتمین نمایشگاه بین المللی شیلات، آبزیان، ماهیگیری، غذاهای ایرانی و صنایع وابسته در جمع خبرنگاران درباره بسته‌های تشویقی برای حمایت از صادرکنندگان در حوزه شیلات افزود: در حال حاضر برنامه جامعی با رییس سازمان شیلات ایران در دست اقدام داریم که کل زنجیره تولید تا صادرات مورد بررسی قرار می‌گیرد.

قائم مقام وزیر جهاد کشاورزی اظهار داشت: بنابراین تلاش داریم منابع و تسهیلاتی که در اختیار وزارت جهاد کشاورزی قرار دارد، بر اساس ابلاغیه مقام معظم رهبری در خصوص توسعه دریامحور با دقت هدایت شود تا امکانات وزارت جهاد کشاورزی را به نقاط حساس ببریم که تولید را تحت تاثیر قرار دهد.

وی تصریح کرد: اهداف ما از مرحله تولید آبزیان در بخش شیلات شروع می‌شود اگر تولید را به خوبی حمایت کنیم بحث صادرات نیز به خوبی شکل می‌گیرد یکی از اقدامات وزارت جهاد کشاورزی برنامه ریزی برای صادرات پایدار محصولات شیلاتی است.

خاوازی افزود: همچنین در تولید تخم چشم زده به تکنولوژی‌های خوبی دست پیدا کردیم و در آینده نزدیک در طول زنجیره تولید آبزیان قرار خواهد گرفت.

منبع

آخرین ویدئوهای دریایی:

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

پست بعدی

نمایشگاه آبزیان با شعار " نقش آفرینی شیلات در توسعه دریامحور" افتتاح شد

د آذر ۱۳ , ۱۴۰۲
به گزارش خبرنگار مانا، بزرگترین نمایشگاه آبزیان خاورمیانه با شعار ” نقش‌آفرینی شیلات در توسعه دریامحور” تا شانزدهم آبان برقرار است و توانمندی‌ها و دستاورد‌های صنعت شیلات و آبزی پروری را به نمایش خواهد گذاشت. این نمایشگاه در مساحتی به وسعت بیش از شش هزار متر مربع و با حضور […]