نشست مشترک مدیران ارشد صندوق توسعه صنایع دریایی و بانک ملت

جلسه مشترک بررسی زمینه های استفاده از توانمندی‌ها و ظرفیت‌های متقابل صندوق توسعه صنایع دریایی و بانک ملت در دفتر رئیس منطقه یک، این بانک برگزار شد.

نشست مشترک مدیران ارشد صندوق توسعه صنایع دریایی و بانک ملت

به گزارش مارین‌پرس، در این جلسه که در روز چهارشنبه اول بهمن ماه با حضور مدیران ارشد طرفین، برگزار شد، در مورد چگونگی تعامل بیشتر و استفاده توامان از توانمندی های یکدیگر بحث و گفتگو گردید.

در این نشست مدیر عامل صندوق توسعه صنایع دریایی عنوان نمود: صندوق توسعه صنایع دریایی از بدو تاسیس همواره حمایت همه‌جانبه و ارائه خدمات به فعالان صنایع دریایی را در دستور کار خود قرار داده و به منظور دستیابی به نتایج بهتر، همراهی سایر نهادهای مالی را طلب نموده است.

رضوانی همچنین افزود: در این همراهی نهادهای مالی نیز علاوه بر دستیابی به بخشی از رسالت کاری خویش، در حوزه مسئولیت اجتماعی خویش نیز گام خواهند برداشت.

در ادامه ساسانیان، مدیر منطقه‌ای بانک ملت گفت: همکاری با صندوق توسعه صنایع دریایی موجب مباهات است و بانک ملت در کنار وظایف و رسالت خویش، همواره در راستای اجرای مسئولیت اجتماعی خویش خواهان انجام هرگونه حمایت از تولید داخل و اشتغالزایی در مناطق محروم بوده است.

ساسانیان همچنین عنوان کرد: در چارچوب قوانین، مقررات و اختیارات قانونی بانک در کنار صندوق توسعه صنایع دریایی خواهیم بود و امیدواریم همکاری این دو نهاد مالی، اثرات ثمربخشی در بهبود وضعیت صنایع دریایی داشته باشد.

شکیلا لشکری

دانشجوی دکتری فیزیک دریا -  سردبیر مرین‌پرس

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

پست بعدی

برگزاری دوره مدیریت دارایی در صندوق توسعه صنایع دریایی

ی بهمن 5 , 1399
دوره مدیریت دارایی در صندوق توسعه صنایع دریایی برگزار شد.
برگزاری دوره مدیریت دارایی در صندوق توسعه صنایع دریایی

شاید برای شما جالب باشد