۳ انتصاب مهم در نیروی دریایی ارتش

با حکم امیر دریادار حسین خانزادی فرمانده نیروی دریایی ارتش جمهوری اسلامی ایران، فرماندهان جدید قرارگاه مقدم نداجا – ناوگان جنوب، منطقه یکم دریایی ارتش و فرمانده جدید موشکی نیروی دریایی منصوب شدند.

امیردریادار حسین خانزادی فرمانده نیروی دریایی ارتش در حال امضا حکم
زمان مطالعه: 1 دقیقه

به گزارش مارین‌پرس، در مراسمی ۳ فرمانده جدید نیروی دریایی ارتش در قرارگاه مقدم نداجا، منطقه یکم امامت و فرماندهی موشکی این نیرو تغییر و فرماندهان جدید آنها با حضور امیر دریادار حسین خانزادی فرمانده نیروی دریایی ارتش معرفی شدند.

دریادار دوم «آریا شفقت رودسری» فرمانده جدید قرارگاه مقدم نداجا – ناوگان جنوب شد و در حکم دیگری ناخدا یکم «جعفر تذکر» به عنوان فرمانده جدید منطقه یکم امامت نداجا معرفی و جایگزین امیر دریادار دوم مجتبی محمدی شد.

همچنین فرمانده نیروی دریایی ارتش جمهوری اسلامی در حکم دیگری، ناخدا یکم ستاد فتح‌الله رحیمیان را به‌عنوان فرمانده جدید موشکی نداجا منصوب و معرفی کرد. پیش از این امیر دریادار دوم رضا قربانی مسئولیت این بخش مهم از نیروی دریایی ارتش را عهده‌دار بود.

در مراسمی که صبح امروز در قرارگاه مقدم ناوگان جنوب نداجا در بندرعباس و با حضور فرماندهان عالی نظامی و نماینده ولی‌فقیه در هرمزگان و رئیس اداره عقیدتی‌ و سیاسی نیروی دریایی ارتش و با حضور امیر دریادار خانزادی برگزار شد، احکام این فرماندهان جدید به آنها ابلاغ و همین طور درجه دریادار دومی دو نفر از فرماندهان نیروی دریایی ارتش نیز به آنان ابلاغ شد.

آخرین اخبار دریایی:

آخرین ویدئوهای دریایی:

شکیلا لشکری

دانشجوی دکتری فیزیک دریا -  سردبیر مرین‌پرس

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

پست بعدی

افزایش قدرت صادرات با اتصال بندرامام به مدیترانه

ی شهریور 2 , 1399
استاندار خوزستان با اشاره به اهمیت پروژه ریلی بندر امام – شادگان - خرمشهر، گفت: اتصال بندر امام به دریای مدیترانه، قدرت مانور صادرات و خروج از وابستگی به نفت را برای ما فراهم می‌کند و نقش محوری و اساسی دارد.
غلامرضا شریعتی استاندار خوزستان

شاید برای شما جالب باشد