امام جمعه گناوه: مسئولان برای تقویت معیشت مرزنشینان کمک کنند

زمان مطالعه: 1 دقیقه

به گزارش مرین‌پرس، روابط عمومی دفتر امام جمعه گناوه روز شنبه به نقل از حجت الاسلام سیدعبدالهادی رکنی حسینی در دیدار با ناظر گمرک‌های استان بوشهر افزود: باتوجه به اینکه کسب و کار و معیشت بیشتر مردم ساحل نشین بویژه استان بوشهر و شهرستان گناوه به دریا و و دریانوردی وابسته است و شغل دیگری در این شهرستان وجود ندارد، انتظار می‌رود مسئولان در سطح کلان کشور به حل مشکلات آنها کمک کنند.

وی اظهارکرد: هیچ کس با پدیده شوم قاچاق کالا موافق نیست اما مبارزه با قاچاق نباید در معیشت و تجارت دریایی مردم این شهرستان تاثیر سوء داشته باشد.

امام جمعه گناوه گفت: با پیگیری‌های صورت گرفته و تصمیم مسئولان در زمان حاضر با ۲ سفر شناورهای سنتی این شهرستان در سال موافقت شده‌است اما باتوجه به فشارهای اقتصادی و معیشتی مردم انتظار می‌رود، مجوز  سفرها بیشتر شود. 

وی ادامه داد: باتوجه به تحریم‌های ظالمانه دشمنان علیه نظام مقدس اسلامی کمک به رونق تجارت دریایی به  منظور مقابله با آنان به کشور کمک زیادی خواهد کرد.

رکنی حسینی افزود: امروز دشمنان با توطئه‌ها و دسیسه‌های گوناگون در صدد ناامید کردن مردم از نظام اسلامی و ولایت هستند، بنابر این مدیریت کارآمد مدیران در خنثی سازی نقشه‌های آنها  در شرایط کنونی تاثیر بسزایی دارد.

امام جمعه گناوه از  تلاش‌ها و زحمات چندین ساله مدیرکل پیشین گمرک این شهرستان تقدیر کرد و خواستار توفیق مدیرکل جدید در انجام وظایف محوله شد.

بندر تجاری گناوه در شمال استان بوشهر قرار دارد و شغل ۸۰ درصد مردم به دریا وابسته است.

منبع

آخرین اخبار دریایی:

آخرین ویدئوهای دریایی:

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

پست بعدی

حضور بیگانگان در منطقه باید به پایان برسد

ش دی 13 , 1399
زمان مطالعه: 1 دقیقه به گزارش خبرگزاری مرین‌پرس، دریادار علیرضا تنگسیری در حاشیه بازدید فرمانده کل سپاه از جزیره بوموسی اظهار داشت: با همه کشورهای اسلامی همسایه برادر دینی و مسلمان هستیم و با وحدت واتحاد برادری می توانیم امنیت منطقه خلیج فارس و دریای عمان را ایجاد کنیم. وی […]

همچنین بخوانید: