تفاهم‌نامه همکاری وزرات راه و وزارت میراث فرهنگی و گردشگری امضاء شد

زمان مطالعه: 1 دقیقه



تفاهم نامه همکاری وزارت راه و شهرسازی و وزارت میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی با هدف توسعه گردشگری ساحلی و دریایی به امضا محمد اسلامی و علی اصغر مونسان رسید.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی سازمان بنادر و دریانوردی، این تفاهم نامه در راستای توسعه دریامحور وضرورت مشارکت و بهره‏برداری همه جانبه از ظرفیت دریا در توسعه گردشگری ساحلی و دریایی و با تاکید بر جزایر کشور و سند راهبردی توسعه گردشگری تهیه و مبادله شد.

  همکاری در بهره برداری از ظرفیت‌های وزارت گردشگری و وزارت راه به منظور پیشبرد اهداف کلان گردشگری ساحلی و دریایی کشور، فراهم کردن بستر لازم جهت سرمایه‏گذاری جوامع محلی، بخش غیر دولتی و بخش خصوصی وتعاونی ها، همکاری دربه کارگیری ظرفیت‏های بالقوه و بالفعل مناطق ساحلی و دریایی( ایجاد اشتغال و افزایش درآمد جوامع محلی)، اهتمام درافزایش شناخت آحاد جامعه و آشنایی گردشگران با جاذبه های ساحلی و دریایی، سازه‏های تاریخی آبی، دانش و فرهنگ بومی مناطق ساحلی ودریایی و جلب مشارکت غیر مستقیم آنان در حفظ و توسعه متوازن این منابع، تسهیل گری در مشارکت بخش خصوصی در ایجاد تاسیسات ساحلی و دریایی از مهمترین اهداف تفاهم‌نامه همکاری وزرات راه و وزارت میراث فرهنگی و گردشگری است.

منبع

آخرین اخبار دریایی:

آخرین ویدئوهای دریایی:

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

پست بعدی

سواحل مجتمع گاز پارس جنوبی با عنوان "پویش سبز" پاکسازی شد

ی اسفند 10 , 1399
زمان مطالعه: 1 دقیقه به گزارش خبرنگار مرین‌پرس از بوشهر، مهدی ایمان‌دار با تاکید بر حفاظت از محیط زیست اظهار داشت: سواحل استراحتگاه دنا به همت کارکنان پالایشگاه دوازدهم مجتمع گاز پارس جنوبی و با محوریت واحد محیط زیست با همکاری واحد منابع انسانی پاکسازی شد. مسئول محیط زیست پالایشگاه […]

همچنین بخوانید: