تکریم از بازنشستگان تکاور نیروی دریایی ارتش در بندرعباس

زمان مطالعه: 1 دقیقه

با حضور ناخدایکم مردان صورت گرفت؛

تکریم از بازنشستگان تکاور نیروی دریایی ارتش در بندرعباس


فرمانده تکاوران دریایی نیروی دریایی ارتش از تعدادی تکاور بازنشسته این نیرو تقدیر کرد.

به گزارش روابط عمومی نیروی دریایی ارتش، ناخدایکم تکاور حسن مردان از تعدادی از تکاوران بازنشستگان این نیرو در بندرعباس تقدیر کرد.

فرمانده تکاوران دریایی نداجا گفت: تکاوران دریایی ارتش با ویژگی ولایت مداری، اخلاص، ایثار، از خودگذشتگی و روحیه انقلابی و مبارزه طلبی از سال های نخستین شکل گیری انقلاب اسلامی وفاداری خود را به کشور و ملت نشان داده اند و در دوران دفاع مقدس و بعد از آن برای حفظ ارزش ها و دفاع از مرزهای میهن تا پای جان ایستاده و از هیچ تلاشی برای سرافرازی انقلاب اسلامی ایران دریغ نخواهند کرد.

ناخدایکم تکاور مردان با تاکید بر اینکه ارتش جمهوری اسلامی ایران همواره با صلابت و اقتدار از آرمانهای والای اسلامی و انقلابی صیانت می‌کند،افزود: حضور مقتدر نیروی دریایی ارتش و به اهتزاز در آوردن پرچم مقدس ایران در آب های بین المللی و همچنین حراست از مرزهای میهن و مقابله با تهدیدات دشمنان از دیگر رشادت های دلامردان  این نیرو در عرصه رزم است.

وی اظهار کرد: دستاوردهای دفاع مقدس برای کشور گنجینه و سرمایه‌ای ارزشمند است که بهره گرفتن از ظرفیت‌های یادگاران هشت سال جنگ و نیروهای با تجربه می تواند به ترویج فرهنگ ایثار و شهادت کمک کند.

 

 

 



منبع

آخرین اخبار دریایی:

آخرین ویدئوهای دریایی:

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

پست بعدی

دیدار فرمانده آماد و پشتیبانی نیروی دریایی ارتش با رئیس اداره بهزیستی سیرجان

س تیر 24 , 1399
زمان مطالعه: 1 دقیقه بمناسبت هفته بهزیستی انجام شد؛ دیدار فرمانده آماد و پشتیبانی نیروی دریایی ارتش با رئیس اداره بهزیستی سیرجان همزمان بمناسبت چهلمین سال از تاسیس سازمان بهزیستی کشور، ناخدایکم ستاد محمدی با حضور در ساختمان مرکزی اداره بهزیستی شهرستان سیرجان با خانم مهتاب حسینی دیدار و گفتگو کرد. […]

همچنین بخوانید: